Lovely schreef:Deze discussie gaat de volgende cirkelbeweging maken volgens mij. Voor mijzelf geldt dat ik het niet beter zou willen doen dan dat ik het nu doe. Dus, wat dat aangaat heb ik helemaal niks toe te geven of iets wat ik in mijn hart zou weten.
Mijn kat woont ook binnen en komt niet buiten. Maar dat is ook gewoon een happy en tevreden poezenkind hoor, die heeft echt niks te klagen.
Idd mijn hond is 13,5 jaar geworden terwijl ze toch vaak alleen zat maar verder ook erg vaak meeging. Toch een knappe leeftijd en denk niet dat ze het slecht heeft gehad.
Het gaat dezelfde cirkel weer in omdat hier bijna alleen maar weidemensen meepraten en geen stalmensen nou ja een paar dan. Vele staan niet stil bij de consequenties als alles naar buiten moet en stal niet meer mag (met een wet).
.
.
. Zijn meestal ook niet de meest gezonde, gezellige kinderen trouwens.

. En dat vind ik niet kunnen.
, maar die zijn toch prima te doen in de winter? Ik ken stallingen (met uitloop) waar ze dit hebben en die hebben een prima bak (hebben wij helaas ietsje minder, maar ik vond het de afgelopen winter nog erg meevallen met de kwaliteit van de bak bij ons).