joyce83 schreef:Heerlijk een paard met humor, ze heeft in elk geval plezier gehad met het water. Camera's zijn ideaal in dat soort gevallen.
Pff een aus welke doet waar die voor is gefokt. Is lastig af te leren lijkt mij. In elk geval bij blijven, zorgen dat hij niet bij de kinderen kan. Eventueel andere opdracht geven dat hij bijv. Moet blijven liggen? Mocht je er niet uitkomen geef maar een gil dan ga ik bij collega instructeurs vragen met ausies die hebben ervaring met die beestje.
Ja inderdaad, voor nu komen ze redelijk snel retour als ik ze roep. Heb het nu een tijdje kunnen oefenen dus dat scheelt. Er zit inprincipe omheining tussen van haag laurier, 1m gras en hekwerk met stroom. Dus ze kunnen er sowieso niet bij komen. Maar het zet mij wel aan het denken. Ze doen dit dus bij de kids van anderen... wat gaan ze straks met mijn kind doen

Karin_deB schreef:Weet een van jullie toevallig nog een shet/kleine pony te leen of een plekje voor mijn shet gedurende 2 weken?
We gaan in de zomer naar Frankrijk en normaal zorg ik dan dat mn wei kaal is en zet ik ze daar op zodat mn schoonmoeder niet hoeft te sjouwen met de paarden.
Maar de shet mag nu niet op gras en ik vindt 2 weken op de paddock te lang..
Lastig! Al wat gevonden?
----
Balen van de wormen Boemel, zijn ze er inmiddels al weer vanaf?
Zag ook nog een leuke foto van drie luierende dames!
----
Fudge, ik zag dat je jarig bent vandaag. Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke dag.
----
Las iets over een fijn zadel vinden. Altijd weer een zoektocht. Is wel een mooi zadel, die WoW!
---
Leuke jonkies Balko!
---
horsii schreef:Hier freemax.
Concept aanvraag van stal terug. Geen goedkeuring maar geen dikke nee.
Door architect in laten tekenen en goed formuleren waarom de stal voor het welzijn vd paarden nodig is.
Jeetje wat balen zeg! Wat zijn nu dan de vervolgstappen?
----
Wat een mooi plekje LN! Dat doek is handig zo!
En een heel knap welshje

----
MarjanB schreef:Oh man ik heb genoeg stress gehad net voor t komende jaar.. koppeling van de trekker is zo nu en dan wat eigenwijs.. ik start de trekker, zet hem in de versnelling en weg is ie… zo richting de stal. Kreeg en niet gestopt of uit
[ [url=m/jgs2aj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben de boel weer terug kunnen meppen maar beton helemaal ingescheurd en ook en stuk staal aan de onderkant. Ik pak de trekker maar niet meer
Ben er helemaal misselijk van..
Omg!!

----
Net als Lorette ben ik ook fan van stallen waar veel contact mogelijk is... Maar...Ik heb wel eens paarden gehad die over de staldeur heen wilden. En rosegold probeerde als veulen over een weefrek heen te komen... Als je paarden zich gedragen op stal kan het prima zonder. Meeste stallen bij mij zijn bij de deur aan de bovenkant en aan de zijkant open. Heb echter wel 1 stal die echt helemaal potdicht kan en eentje waar ik een weefrek op de deur kan zetten voor nood die verder helemaal dicht is. Bij de stal met zijkant open kan ik niet zomaar alles naast elkaar zetten trouwens... Maar als je geen / weinig verloop hebt is dat niet zo'n probleem. Het heeft allemaal voor en nadelen. Zou gewoon even goed nadenken over de paarden die je hebt in combinatie met je toekomst plannen. Nadeel van half open tussenschot is trouwens dat met brok voeren soms wat frustratie kan ontstaan...
----
Ah dat snap ik Lorette, ja het is verschrikkelijk die wachttijden op van bepaalde klusbedrijven. Ik snap dat je het even laat zitten. Wij zijn volgens mij eind januari begonnen met deze klus... zitten dus echt al wel een tijdje in de troep en hebben flink wat vertragingen gehad. Wij dachten dat we in mei/juni wel klaar zouden zijn... Maar we hebben veel zelf gedaan. Mede ook doordat sommige klusbedrijven echt maanden wachttijd hebben. Zijn nog wel een paar dingen die we laten doen en die nu eindelijk bijna aan de beurt zijn

---
Oh jemig dat is ook echt zo'n klassieker met betrekking tot buren he Boemel... De heg

Ergens heb ik de hoop dat onze buurman gewoon een beetje verdrinkt in verhuis stress ofzo... dat hij daarom zo doet. Maarja tijd zal het leren

----
Dubbelfun, dat topic volg ik ook

-----
Leuke foto Belker
----
Marjan wat fijn zo'n buurman! Knijp de handjes maar dicht!!
--
Fijn dat je weer een nieuwe koper hebt Balko, Gefeliciteerd met de verkoop.
----
Zag nog heel wat mooie foto's voorbij komen. Kon niet op alles reageren. Was iets van 12 pagina's