Belker schreef:Ik geef elke maand een kuur physsilium slobber.
Je hebt geen extra dingen gedaan aan de track zelf? Gewoon kaal laten lopen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:Verwende rugosa's.![]()
Ik ben dit weekend ook druk aan het planten geweest. Er staat nu zo'n 35 meter nieuwe gemengde haag langs de track.
Als de buitenkant van het huis af is ga ik ook langs de oprit en de voortuin planten. Dat is nog eens een meter of 30.Ik wordt hier zo blij van!
Ir111 schreef:Ninx schreef:Wat ik me afvraag...
Zijn er onder jullie ook mensen die problemen hebben ervaren met teveel zandopname?
Nee, sinds we ze aan huis hebben nooit meer! Daarvoor stond mijn pony op een weide met erg kort gras en daar had hij altijd last. Nu dus nooit meer.
BrittS schreef:Laten jullie paarden die prikpalen/semi-prikpalen met rust? Ik heb een rode terrorist die ze er netjes met zijn tanden uittrekt, ook als er stroom op de draden staat, dat weet hij goed te ontwijken![]()
Hier dus alle palen van hout en hebben ook al wel eens wat verplaatst, maar wij hebben wel een mini-tractor en een mini-kraantje
Caily schreef:Wat leuk, die aanplant zo bij iedereen. Zijn er onder jullie ook mensen die fruitbomen bij de paarden hebben staan? De bloesem is vaak prachtig en vers fruit nooit mis. Dat dacht ik. Maar de appelbomen werden hier een grote wespenval, doodeng. Vrienden hebben afgelopen zomer met spoed naar een paard kunnen gaan die uit logeren was, en dus, achteraf, door een wesp in haar mond was gestoken. Ik heb de rest van het seizoen mijn hart vast gehouden, 6 appelbomen bij mijn hengst en geregeld appels op de grond, die je dan dus niet even weg kon pakken. Verstandig paard bleef er gelukkig ook vanaf. Maar zit nu in dubio of ik de 2 appelbomen die mee kunnen verhuizen wel mee wil nemen...