Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vickiva schreef:@Ir1ne: Haha ja dat kan ook! Wel een goed idee trouwens. Ik houd alleen gewoon van recht.. Hoe rechter hoe beter
Marieke1495 schreef:Weer lekker kaalmaar, wat een enge rug!
Of lijkt dat zo?
Edit: ik zie het al, die zwarte vlek vertekend zo op mijn telefoon. Schrok al!
Redford schreef:Hebben jullie een goede tip voor goed plakkerig vlecht draad? Gister onze pony gevlochten maar hij heeft zulke dikke manen dat de draad echt goed moet plakken om de knotten te laten zitten [ [url=m/BYUVh2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ir1ne schreef:hier ook een stukje afgebroken, maar gelukkig enkel op de schoft... waar zit het bij jou?
mcjv schreef:Ik baal nog steeds van het afgebroken stuk manen door de dekens grrrr. Het groeit echt niet. Iemand tips? Of eventueel een tip voor volgende winter dat het niet weer gaat afbreken?
Especial schreef:mcjv schreef:Ik baal nog steeds van het afgebroken stuk manen door de dekens grrrr. Het groeit echt niet. Iemand tips? Of eventueel een tip voor volgende winter dat het niet weer gaat afbreken?
De manen goed vet houden. En ik doe er altijd vlechtjes in bij de schoft. (Elke week even loshalen, kammen & opnieuw in de vet en vlecht) Wat voor deken heb je op liggen? Zo heb ik altijd de manen behouden bij mijn paarden.
Zag ook wat langs komen van een geschuurde staart, babyolie op smeren. Groeien de haren weer snel van aan en hersteld de droge huid.
mcjv schreef:Vlechtjes gaat me niet lukken want het is er (nog) niet lang genoeg voor.
Sinds ik de bucas met hals op heb gehad begon het volgensmij. Nu ligt de hals uiteraard niet meer op, maar sinds ik die deken niet meer gebruik (2 mnd geleden?) is het nog steeds niet gegroeid. Baby olie heb ik nog niet geprobeerd maar kan ik zeker gaan proberen. Ik heb haar ook nooit zien schuren dus daar is het ook niet van, dus ik beschuldig m'n dekens..