Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb al vanalles geprobeerd en bloedonderzoek genomen om te kijken of ze wat mankeerde, vit.E zat vorig jaar aan de lage kant dus een peperduur supplement bijgegeven, heeft niks geholpen. Ze worden steeds correct ontwormd etc., ik zat echt met mijn handen in het haar. Het enige waar ze het fantastisch op doet is gras en dat kan ik precies wel nabootsen nu met de luzerne 
)
Als de wei dan heel groot is, verplaats ik de achterste paaltjes weer zodat dat opgegeten stuk weer met rust gelaten wordt. Yontheke schreef:Dat jullie zoveel tijd hebben om te voeren.. In het weekend kan het wel eens 3x per dag komen maar dat is eerder uitzondering dan regel. Toen ik de weide net huurde (en Andor afgeschreven was als rijpaard dus er enkel stond als weidedecoratie met de 28 jarige pony van de toenmalige eigenaars) voerde ik zelfs maar 1x per dag.
En ik werk niet fulltime, dat scheelt ook. Maandag en dinsdag doet mijn liefje alles (inclusief uitmesten
) en voor de rest doe ik de grote dingen, hij zet ze alleen buiten en voert hooi als het moet.
Als het straks weer eerder en langer licht is kan ik de maandag en dinsdag ook weer zelf doen, dan gaan de paarden gewoon zo vroeg mogelijk naar buiten. Nu staan ze dan dom in het donker bij het hek te koekeloeren..
de afspraak blijft maar verplaatsen ivm omstandigheden/slecht weer... Vind het rot dat ze nu alleen staat

Heel vaak op een dag voeren vind ik ook niks