Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:Wat doen jullie overigens met prijzengeld? Reken je dat weer van je kosten af? Houden jullie het apart om dingen voor te kopen? Of gaat het in de portemonnee en denk je er nooit weer aan?
_jennifer17_ schreef:Wat leuk om te zien dat mensen wat aan mijn overzicht hebben gehad (lijkt in ieder geval erg veel op mijn opzetje van laatst, zag hem al keer eerder bij iemand anders langskomen ook) Wel overzichtelijk zo!
@Femke_Harley, ik werk ook met rode bedragen van schattingen maar nog niet definitieve uitgaven! Kan je de maand een beetje vooruit bekijken
femke_harley schreef:_jennifer17_ schreef:Wat leuk om te zien dat mensen wat aan mijn overzicht hebben gehad (lijkt in ieder geval erg veel op mijn opzetje van laatst, zag hem al keer eerder bij iemand anders langskomen ook) Wel overzichtelijk zo!
@Femke_Harley, ik werk ook met rode bedragen van schattingen maar nog niet definitieve uitgaven! Kan je de maand een beetje vooruit bekijken
Ja, je overzichtje heeft mij ook geïnspireerd! Erg overzichtelijk (& makkelijker bij te houden).
En de schattingen aangeven vind ik ook wel fijn. Ik weet dat het eraan komt. Kan ik er alvast 'rekening' mee houden!
Janine1990 schreef:Wat doen jullie overigens met prijzengeld? Reken je dat weer van je kosten af? Houden jullie het apart om dingen voor te kopen? Of gaat het in de portemonnee en denk je er nooit weer aan?
femke_harley schreef:Hier mijn overzicht tot nu toe. Ik ben erg benieuwd wat het kostenplaatje totaal wordt.. (of misschien wil ik dat niet weten)
Het rode bedrag bij dierenarts zijn de kosten voor haar medicijnen, maar de rekening is nog niet binnen.
[ [url=m/Be0miK.jpg]Afbeelding[/url] ]
femke_harley schreef:Hier mijn overzicht tot nu toe. Ik ben erg benieuwd wat het kostenplaatje totaal wordt.. (of misschien wil ik dat niet weten)
Het rode bedrag bij dierenarts zijn de kosten voor haar medicijnen, maar de rekening is nog niet binnen.
[ [url=m/Be0miK.jpg]Afbeelding[/url] ]