Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gini schreef:Wat een nette kast, die stijgbeugels vielen inderdaad wel op met hun aparte haakjes.![]()
Maar waarom zijn lichtblauwe muren erg? Ik ken een pensioneigenaar die juist bewust blauwe muren wilde. Dat houdt de vliegen weg.
LovingTweety schreef:Wel knap dat jij hem aan het plafond heb kunnen maken! Geen last van muizen.![]()
SharonIndezz schreef:Jij bent ook al zo netjes als ik leen_ haha bij mij heeft alles een vaste plek en ligt gesorteerd op merk
SuperAssie schreef:Even een vraagje..
Ik wil voor hier thuis een kast maken met al mijn reserve spullen, dus dingen die ik niet direct nodig heb(de rest ligt op stal in een kast). Graag zou ik hiervoor via MP of iets dergelijks een grote kast op de kop tikken(liefst manshoog en ong. een meter breed als het niet meer kan hihi) Diepte maakt niet zo veel uit, er komt toch (hoogstwaarschijnlijk) geen zadel in te hangen.
Moet wel genoeg ruimte zijn voor dekjes, dekens, hoofdstellen, halsters, poetsspullen, zalfjes, spuitbussen etc.
Iemand een idee waar ik naar kan zoeken?
Edit: Stel er komt wel een zadel in, wat moet de diepte daar dan ong. voor zijn?