Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al vlogen die ook om, daar niet van. 
Malenka schreef:Als je paarden goed zijn samen zou ik het bovenste deel open laten en geen spijlen toevoegen. Desnoods alleen de helft open en de helft alsnog helemaal dicht.

.
…
. Aardbevingsschade uitspraak wordt nu verplaatst dus waarschijnlijk moet ik nog weer 6-9 maanden wachten op behandeling. Nu maar hopen dat de nog te maken nieuwe regelingen gunstig voor ons uitvallen.
. Jammer dan… we hebben een hekje wat op ons erf stond ter afsluiting van zijn erf maar weggehaald zodat we via ons eigen gras naar achteren kunnen. Nu is het erf van de buren niet meer volledig afgesloten aan de achterkant en kan je in principe om hun hek heen lopen…. Maarja wat moet je anders, die vorige buren vonden het geen probleem als we de grasmaaier via hun hek verreden, want daardoor hadden ze een volledig afgesloten achtererf.
) loopt sochtends of savonds wel eens in z’n boxer naar de container die achter ons huis staat… dat vond de nieuwe buurman maar wat asociaal ‘wat moet ik tegen mijn kinderen zeggen’… (ehhh niks
?? Alsof we nudist aan huis zijn ofzo
) hij maakte vervolgens nog de opmerking dat hij volgende keer foto’s gaat maken en online gaat zetten
…
, als hij nu al zo 'te keer' gaat dan wens ik je sterkte! Goed dat je een melding gedaan hebt en dat kun je best ook volhouden bij elke nieuwe actie die verder gaat dan verbaal.
Ik hoop dat jullie daar niet teveel last van gaan krijgen... Dit klinkt echt niet oké.

.