Mijn grondwerk/werken aan de hand instructrice wilde graag eens sleeën met een lief paard dus zij heeft ook met Dids gesleet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:DF Wat mooi die stringt-arts. Hoe lang doe je daar wel niet over om die te maken?
DubbelFun schreef:DuoPenotti schreef:DF Wat mooi die stringt-arts. Hoe lang doe je daar wel niet over om die te maken?
Dank jeHet voorwerk (hout randjes afwerken en soms verfen, patroon uittekenen, spijkers inslaan) duurt langer dan het eigenlijke draden, daar bej he in 1 a 2 uur mee klaar.
Ik merk nu al dat de belopen stukken gladder worden en dat het veel meer uitkijken is dan op de verse sneeuw. Mijn achtergehouden droge zand raakt ook op.
DubbelFun schreef:Was het maar zo, dan was ik langer 'van de straat'Voordeel is dat deze dingen minder ruimte in nemen dan de houten meubeltjes die ik eerder maakte (de zolder staat er nu vol mee
)
Vraag aan mensen met ruinen en merries samen... moet jullie ruin ook altijd in de hoop mest van een merrie gaan 'graven' en er vervolgens een plasje doen ??