Maar we hebben een tevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de klanten. 75% van de klanten heeft gereageerd( ik dacht eerst dat het wat weinig reacties waren maar toen ging ik de klanten tellen die meerdere paarden hadden en daarna onze eigen paarden eraf trekken... we hebben er misschien ook wel wat veel zelf ahum

Ik deel alleen grafieken, heel veel klanten hebben de moeite geschreven om echt uitgebreide dingen erbij te schrijven. Super fijn. Dat is soms ook niet zo anoniem dus dat deel ik niet.
Onze technische man gaat deze grafieken ook delen op ons info scherm in de kantine, dus dan kunnen klanten het ook bespreken onder een kopje koffie

Ik deel hier niet alles, ten eerste omdat sommige dingen gewoon echt handige bedrijfsinformatie is die ik niet openbaar op internet ga zetten en ten tweede omdat een vraag als: ' wat zou je verbeterd willen zien aan de binnenbak' , en dat voor al onze facetten, ook wel wat langdradig word

Eerst maar even de belangrijkste

Hier word ik wel blij van. Dat zelfs de mensen die misschien niet 100% tevreden zijn ons toch zouden aanraden. Veel stallen staan vol, dus ik kan mij ook voorstellen dat sommige mensen 'moeten blijven' terwijl ze niet tevreden zijn zeg maar. Dus ja, erg blij mee

Deze vind ik ook erg belangrijk, de perfectionist in mij vind dat dit hoger moet maar ben hier al wel redelijk tevreden mee

En deze sluit daar mooi bij aan denk ik

Toen heel veel vragen over de accomodatie, hier hadden wij veel aan omdat we waar we in willen investeren kunnen leggen naast wat klanten hebben aangegeven. Dat lag gewoon niet altijd in 1 lijn, dus handig: zo kunnen we met die investeringen schuiven n.a.v. wat klanten een hogere prioriteit vinden hebben.

Dit stuk was voor ons wel in 1 lijn met waar we de afgelopen jaren in geïnvesteerd hebben. Al ons geld zit in de paddocks, nu zijn de banen aan een upgraden toe.

Dit was voor ons ook niet nieuw, dus hierin denken we hetzelfde als de klanten.
Dit is voor ons een lastige, wij voeren echt onbeperkt, maar gezien ons paardenbestand is het dan echt nodig arm hooi te voeren. Voor de paarden die rijker nodig hebben voeren we voordroog. We zijn wel eens wat klanten verloren op deze 2 keuzes. Ik vind het een moeilijke, dit is al best veel werk. Nog rijk hooi aanbieden is weer een extra klus. Nouja, goed om te inventariseren.

Dit was boeiend, onze boxen zijn best oud, en een deel is nog 2.70 bij 2.70 of 3x3, ik had eigenlijk gedacht dat men vele malen meer ontevreden was over de boxen. Als je Bokt naleest gaar er niemand meer voor deze maat box

Hier wil ik graag mee aan de slag, dit zou ik zelf echt graag hoger willen hebben maar dit is ook voor een deel een beetje ongrijpbaar denk ik.

Nou, dat was 'm wel ongeveer