Hebben jullie de weersvooruitzichten gezien??? Ik kan alleen maar hopen dat het waar is!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:En kun je ook een combi doen? Ik weet niet hoeveel keer per dag ze komt kijken maar bijvoorbeeld ‘s ochtends wei open en dan ‘s avonds weer op de paddock waar dan hooi op meerdere plekken klaar ligt?
Citaat:Ik snap dat helemaal, ik doe dat namelijk ook
MizzMontana schreef:En kun je ook een combi doen? Ik weet niet hoeveel keer per dag ze komt kijken maar bijvoorbeeld ‘s ochtends wei open en dan ‘s avonds weer op de paddock waar dan hooi op meerdere plekken klaar ligt?
Hebben jullie de weersvooruitzichten gezien??? Ik kan alleen maar hopen dat het waar is!!
[ [url=m/EGboGt.png]Afbeelding[/url] ]
Chasey schreef:Ik hoop dat die voorspelling niet waar is, dan gaan we precies op vakantie...
Hele zomer bloedheet en dan gaan wij maar 1 week weg zul je zien... regen.
En ben zo hard toe aan even een weekje weg!
Azmay schreef:MizzMontana schreef:En kun je ook een combi doen? Ik weet niet hoeveel keer per dag ze komt kijken maar bijvoorbeeld ‘s ochtends wei open en dan ‘s avonds weer op de paddock waar dan hooi op meerdere plekken klaar ligt?
[ [url=m/EGboGt.png]Afbeelding[/url] ]
Serieus? Hier willen ze nog 2 weken rond de 30 en droog..
Zouden heel veel doen deze vakantie maar met pup en hittegolf komt er helemaal niets van
Chasey schreef:Hoe is het met de hechting gegaan? Hoe kwam het dat het ontstoken is? Omdat het een ‘vieze’ pin was?
Heb je er nog veel lst van?