Nog een weekje binnen bikkelen en dan mag het luikje open en kan hij ook naar buiten! Hoop dat het een goede jager is en dat hij ook de ratten vangt
Hier zit mijn voer in blauwe tonnen, kan ruim 1 zak per ton in, mijn zakken liggen gesloten gestapeld op een palet, als mijn ton leeg is gaat er een nieuwe zak in. Ik vind het heel handig, mijn water zit in een grote blauwe regenton die we aanvullen als ze leeg is, aangezien we geen kraantje hebben bij de stallen en dat veel makkelijker is om de drinkemmers in de stal aan te vullen, anders sta ik 5 minuten rond te kijken en te wachten als ik de emmers vul uit de kraan binnen

@ kristelhans: Ieeeew, vies zeg!!!
Lijkt me echt spannend, kan me voorstellen dat je nu erg blij bent. 

Grrr, ik had altijd strokorrels in de stallen (een strookje naast de matten) en dat ging in principe goed. Vond ik fijner dan vlas, maar ik heb nu een ander merk en ze eten het....niet normaal meer. Ze laten zelfs het hooi er voor staan... Carola, die voerkist van jou klinkt helemaal ideaal. Hier gelukkig geen muizen. Het voer zit in een plastic ton. "Vroeger" wel een tijd last van muizen gehad, maar die waren in de vlas gaan zitten dus veel vlas opslaan doen we niet meer. 
Er is sneeuw voorspeld dus ben heel benieuwd morgen!