Ik heb hele leuke ideeën uit dit topic opgedaan, gaaf!
Patty14
Geplaatst: 23-08-13 20:59
Ik heb er toevallig vandaag een kast bij gekocht. Dus heb er nu twee. Echt super ! Die andere was echt te klein voor al m'n troep. Moest zelfs dingen in de voer ton doen . Ben fanatiek menner dus kan mooi nu mijn tuig in de andere kast hangen (heeft twee zadelsteunen).
Hebben jullie misschien een tip in wat voor bak je luzerne het beste kan bewaren? Ik wilde eigenlijk nog een Ikea Sortera 90L erbij kopen maar die zijn uit het assortiment en niet op marktplaats te vinden Jullie nog een handige tip? In een 60L bak past geen hele zak.
Ik wilde eigenlijk nog een sortera bak erbij van de Ikea maar volgens mij gaan ze uit het assortiment. Op de site staan ze helemaal niet meer. Vorige week heb ik ze nog wel in Haarlem zien staan...
Annuh
Geplaatst: 27-08-13 09:15
Komen echt mooie 'grote' kasten voorbij. Enige tijd geleden heb ik ook een zadelkast laten maken Ben er blij mee. Zal binnenkort nog aantal foto's erop zetten (voor ideeën)
Inderdaad hele mooie en handige kasten! Brengt me tot ideeën!!
Dreamable
Geplaatst: 29-08-13 11:20
Oh ik kan echt jaloers zijn op sommige kasten die ik hier tegenkom! Op mijn vorige manege had ik ook zo'n mooie grote kast, waar werkelijk al mijn spullen netjes in pasten en nog eens helemaal handig georganiseerd ook. Ik hou ervan. Mijn huidige kast is denk ik een kwart van de grootte. Ik heb daar dan nu ook echt alleen spullen liggen voor dagelijks gebruik. En mijn zadel leg ik er niet in, zodat de rest van de spullen (dekje, hoofdstel, laarzen, cap, peesbeschermers, longeerspullen, poetskist en wat verzorgingsspullen) er wel in past. Zadel bewaar ik thuis in huis en de rest van mijn paardenspullen liggen thuis in de schuur in een kast. Qua uitrijdmogelijkheden zit ik hier ideaal en ben ik er zeer op vooruit gegaan ten opzichte van waar wij vroeger stonden, evenals qua weidegang en gezelligheid, maar m'n oude kast mis ik nog steeds een beetje Maar het welzijn van paard en ruiter zijn belangrijker dan kastgrootte zullen we maar zeggen
ik heb een computerkast bij de kringloop gekocht voor 30 euro. Functioneert prima als zadelkast, er zitten schappen en vakken in, genoeg voor al mijn spullen. Hoofdstel en caps hangen aan de binnenkant van de kastdeur en halster en zweepje aan de buitenkant. Heb helaas nog geen foto
Anoniem
Geplaatst: 03-09-13 16:28
ik heb een kleine stal als zadelkamer past perfect alles in voor 3/4 paarden (is 1tje dat helemaal niet meer mag gereden worden) in de breedte geraken 3 zadels (2 18 inches en 1 16 inch) aan de andere kanten staan poetskisten en hangen hoofdstellen en halsters & dan liggen er nog 2 caps (van mij en de eigenaresse van Pandora) en dan staat er nog een ton met voer en dan staat er nog ergens een schraag met dekjes op is echt net groot genoeg
Nou die kast is lekker praktisch ingericht Nicky! Helaas is het formaat te groot om bij ons te kunnen (en mogen) plaatsen Mijn kast is ook een tweedehands kleerkast, maar door vocht etc begint ie stilaan uiteen te vallen.. Ik heb er een sleuteltje voor, maar hij is zonder sleutel ook prima open te kraken Benieuwd of hij de volledige winter nog doorkomt..
Wow Nicky, dat is een mooie kast en wat een luxe om zoveel opbergruimte te krijgen op stal! Maar hebben de paarden nog wel 'uitzicht'? Of staan ze aan de achterkant van de boxen? Ben wel benieuwd hoe dat dan geplaatst wordt.