Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flosje446 schreef:Ik moet voor meerdere maanden iemand anders zijn paard (Senna) gaan doen, omdat de eigenaresse chemokuren moet gaan volgen. Senna staat bij Diosa op stal en ik ben nu aan het twijfelen of ik Senna ook op strokorrel ga zetten. Senna eet altijd onwijs veel stro en vind het gewoon erg fijn om in haar stal rond te scharrelen. Over de strokorrel kan ik azijn sproeien zodat ze het niet eet, maar kan je ook wat stro in stal leggen zodat ze dat kan eten of werkt dat niet (dat de stal dus meteen een stuk viezer wordt)?
jennyk schreef:Je hebt gelijk, ik heb blijkbaar met een schuin oog naar de vlasprijs gekeken. Maardan nog klopt het gewicht niet vermoed ik.edit: ik zie nu op hun site dat ze zelfs nog 5 cent goedkoper zijn dan jij vermeld dd!
DubbelDun schreef:@Aslo: ondertussen is het vlas niet meer terug te vinden tussen de korrelmot, idd door het bijstrooien.
Ik kan niet zeggen of het me beter of niet bevalt. Eigenlijk vond ik het met het vlas ertussen wat 'luchtiger' als het nu is.
Nu is het meer 'koekerig' en alleen de bovenlaag is los.
Misschien iets om ook eens in de gaten te houden als je stal wat weken (en zakken) verder is
imker schreef:Update van vandaag is weer onderweg.
Ik blíjf me erover verbazen dat ik nu op dag 104 zit en de stal er steeds beter bij komt te liggen.
*operatie van mijn jongste zoon is goed verlopen, de buisjes zitten erin en de amandelen zijn eruit. Hij heeft er gelukkig weinig mee geleden, mijn hart bloedde wel toen hij daar zo zielig lag...*