tita schreef:Zeeuwtje68 schreef:Ik had een tijdje geleden ook 1 van mijn pony's te koop gezet.
Omdat ik eigenlijk er toch iets te veel had staan.
Maar ik kon het dus niet doorzetten. Mede omdat ik bang was dat mijn pony verkeerd terecht zou komen, dus te veel op stal zou komen te staan. Dus heb ik ze uit de verkoop gehaald!
En staat ze lekker met de rest op de wei en zandpaddock dag en nacht< zomer en winter.
en heb je er eigenlijk geen tijd voor krijgt ze minder aandacht
lekker om zo de rest van je leven te moeten slijtn
De mijne zou dat dus iig niet leuk vinden
Die pony staat toch in een groep buiten en heeft daardoor de gehele dag beweging en afleiding.... vaak zitten ze dan niet echt op ons te wachten hoor
Jouw poownie zal uitkijken naar je komst, en het fijn vinden dat je iets met hem gaat doen.... maar deels natuurlijk ook omdat ie na 20 uur die 3x3 echt wel goed bekeken heeft en iets wil gaan ondernemen.
Niet banketstaaf bedoeld, maar dat is natuurlijk een volstrekt andere situatie.
. Ik ben een dierenbeul en zoek niet goed genoeg naar een stal mijn paard is zielig bla bla bla........ Ik denk dat dit topic weinig los maakt omdat de meeste stalmensen het niet gaan lezen. Ik wel en durf het ook aan denk dat het ook aangeeft hoe bewust ik met mijn paard ben en het voor mij geen "mode object" of "hebbe ding" is.
)