boemel schreef:Hier ook badkamer en wc beneden.
Boven ook een WC en nog een ruimte waar het leidingwerk grotendeels ligt, zodat we daar in de toekomst wel een 2e badkamer kunnen maken.
Mijn vriend denkt erover deze ruimte versneld af te timmeren zodat deze als slaapkamer kan fungeren en met de kamer er tegenover aangeboden kan worden voor vluchtelingen.
Ik vind t een lastige! Ben erg op mijn rust en privacy gesteld en merk ook dat ik het echt nodig heb om goed te functioneren.
We hebben beide een drukke baan, zitten nog in verbouwing, geen goede gezondheid en hebben de helft van de tijd kids in co ouderschap, die 20km verderop op school en sport zitten en waar heel veel tijd in zit.
Van de ene kant vind ik het echt fijn als ik mensen kan helpen. Van de andere kant ... ik heb zo geen behoefte aan extra gedoe.
Ik denk dat ik het idee nog maar even parkeer.
Wij zitten hier ook over te denken.. we wonen in de buurt van een bedevaartsoord in België (Scherpenheuvel) en daar zijn al een 100 tal Oekraïners opgevangen. Maar zit een beetje met dezelfde zaken als jij in mijn maag. In juni beval ik en ik ben ook wel nogal van de privacy

En bedankt voor de tips ivm de subsidie, ben weliswaar van België maar hier heb je ook duurzaamheidspremie en renovatiepremie

Nog twee knappe Spaanse dames gezien, heel mooi die laatste foto in het zonnetje, knap dier

Van die oude balkenplafonds zijn zooo mooi he! Die hebben we hier helaas niet, enkel betonnen gewelven waar nu gyproc tegen staat.