Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SSDesign schreef:Iemand hier ervaring met een mini-tractor of quad? Wij twijfelen om er een aan te schaffen, nu onze diesel 4x4 opeens flink duurder wordt in de wegenbelasting.
Libera schreef:Jeetje wat een regeltjes allemaal zegben zo blij dat ik lekker zelf mag weten wat ik wel en niet met mijn eigen grond wil doen...
Akshay schreef:Scheelt wel keuzestress.
Fangio schreef:Mensen met ervaringen met een paard met luchtwegproblemen hier? Zag Robijntje over een dampig paard dus die heb ik al een pb gestuurd. Ik hoor graag tips over hoe zo'n paard zo optimaal mogelijk te houden.
24/7 buiten is helaas geen optie momenteel met alle blubber hier...
Evt dingen die nog gegeven kunnen worden ter ondersteuning, etc
Ik wil graag een midi trekker, inderdaad zo'n ouder model zonder cabine zodat hij overal makkelijk in kan. Alleen daar moet ik nog even voor verder sparen. Word ook weer eens tijd om in huis weer wat verder te werken.
Hier afgelopen week een mooie deal kunnen maken met mn hooiboer. Heb weer wat meer ruimte in mn schuur gecreeerd dus kan wat meer hooi opslaan. Als hij van de zomer hooit en hij mag direct een kar brengen is het toch een stukje goedkoper, altijd mooi meegenomen