Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jobamara schreef:Echt zo triest,
Ik heb een nieuw topic gemaakt, was nog niet klaar maar deze slachtpartij was voor mij redenen het er nu snel op te gooien.
[PP] Wolf, Nl, Be, Du
De mode zouden nog kijken of het voorpagina nieuws kon worden
Sansevieria schreef:Ik was op zijn minst gewapend met een hooivork naar buiten gegaan, no way dat ik mijn hond aan zijn lot zou overlaten hoor...ik vond mijn schapen zo aantreffen al erg genoeg
Horseloverl schreef:Nou idd! Vol gas die hooivork erin. Wat enorm erg voor je dat je je schapen zo hebt moeten aantreffen! Wij hebben schapen en shetjes 24/7 buiten lopen, zou de ogen uit mn hoofd huilen als dat hier gebeurd
sterregoud schreef:Maar al zou je overal hekwerk van 2.00 meter neerzetten, dan blijft het gevaar van de wolf voor elke wandelaar, voor honden, voor paarden tijdens een buitenrit.
Citaat:Wolves are not known to resort to cannibalism, so they won’t eat their own kind, even if they were under heavy pressure from starvation. The canines merely seek to eliminate any form of competition over food and territory, as well as any potential threat to the young, including outsiders – and this is the primary reason why wolves are territorial, spanning their control over an area of around 62,000 square kilometers, and regularly defending it against unrelated outsiders. Sure enough, conflicts between wolf packs are mostly staged by territorial issues, as well as their goal of surviving and letting the pack survive in a hostile environment.