Over zonnepanelen: Die accu's kunnen nu inderdaad nog bijna niet uit. Ik hoop dat ze dat binnen een paar jaar ook oplossen. Plek zat voor een flinke accu. Voor nu is terug leveren nog voldoende lucratief dus hebben we gewoon weg gelegd wat we zelf verbruiken.
Als we van het gas af willen kunnen we nog 1 of 2 panelen bij de omvormer er bij doen. Maar van mij mag het hele dak vol komen te liggen zodra het uit kan.
Ik ben met dit weer nog steeds gewoon fanatiek aan het rijden. Maar inderdaad alleen vroeg in de ochtend. Om 6 of 7 uur mijn bed uit (ook in het weekend) en gassss. Breekt wel een beetje op. Maar er is wat regen onderweg.....
Ik heb ook een pensionado staan. Heb hem al vanaf 3 en hij is nu 22. Alleen vertikt hij het om met pensioen te gaan en rij ik nu dus 2 paarden. De opvolger is er namelijk ook al. Zeker als het heel koud is of heel heet is dat wel echt
Maar kan het echt niet over mijn hart verkrijgen om hem te laten staan als hij nog zo fit is.Sterkte voor de zwangere dames. Lijkt mij echt loodzwaar nu.
Ik zou buiten zijn gaan slapen, bij de paarden.