Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar die is wel het proberen waard idd! wendy1987 schreef:Ik zoek echt wit onderlegd.
Vond het al lastig toen ik m nog had om vervanger te zoeken. Maar nu ik m niet meer heb blijkt t echt lastig te zijn om er 1 te vinden die aan mijn doel voldoet...

iemand nog tips? Na een week word het wel beter maarja, dan moet ie alweer bijna 

Die doe ik voor shows meestal het eerste stukje in een vlecht, of zoals afgelopen keer helemaal in een hengstenvlecht. Daar moet ik nog wel even op oefenen, maar toch. Zie hier: inclusief zwarte hoefjes wat in de westernsport vrij gebruikelijk is.

Maar was nu zo vroeg dat ik me verveelde en even snel bij de trailer een vlecht erin heb gegooid
Ik wil nog wel steeds een onderhandse vlecht oefenen, misschien staat dat leuker. En al is het alleen maar om het te kunnen, want een gewone vlecht doe ik in een paar minuten, maar onderhands kunnen mijn hersenen tot nu toe nog niet aan
Quir schreef:wendy1987 schreef:Ik zoek echt wit onderlegd.
Vond het al lastig toen ik m nog had om vervanger te zoeken. Maar nu ik m niet meer heb blijkt t echt lastig te zijn om er 1 te vinden die aan mijn doel voldoet...
Had je nog bij bridle2fit gekeken? Die hebben ze ook wit onderlegd en gewoon zwart.

!
.

Kon het best aardig hoor, maar zo'n werk, vooral in de koud met half-bevroren vingers... nee geen goeie herinneringen aan.
Ik laat de manen dan toch maar los, afgezien van het eerste stukje wat wel ingevlochten moet worden omdat ik z'n derde oor laat bijgroeien en dat nu ongeveer de helft is van de rest van de manen qua lengte, dus dat los is geen gezicht