meggiemeg schreef:Niet alleen de menners kunnen er wat van hoor Tinky12. Ik kom ook genoeg ruiters tegen waarvan ik me afvraag of ze enig benul hebben waar ze mee bezig zijn.
Ook wij doen regelmatig een galopje voor de wagen, onze oude dame vindt dat geweldig om te doen, alleen waar is het hele gebeuren, wij deden het altijd op de menroute langs de tankbaan bij ons in het bos, prima overzichtelijk en een heel stuk geen zijpaden die er op uit komen, zie daar geen kwaad om op dat soort stukken een lekkere galop te pakken, maar een onoverzichtelijk pad is zowel voor menners als voor ruiters vragen om ellende, zeker als je weet dat veel ruiter en menpaden met de gewone paden kruisen.
Ja...niet helemaal goed geformuleerd...ik bedoelde dat het onverantwoord is om op onoverzichtelijke stukken te galoperen zowel aanspanning als onder het zadel.
Ik weet dat het in het Amsterdamse bos op een gegeven moment verboden is geworden voor aanspanningen omdat er zoveel klachten waren dat aanspanningen te hard passeerden.
Dat ze er ohz ook wat van kunnen weet ik..ben zelf vaak genoeg bijna van m'n sokken gereden omdat ze in rengalop "even" moesten passeren
Ben dan wel zo beleeft om "het rauwe vloekenboek"even open te slaan
Galoperen op overzichtelijke stukken is geen punt,zolang je maar rekening houd met anderen en ook niet 2 meter na het passeren weer vol gas geeft
Ik ben met mijn jongens in het span
ook wel stukken in galop geweest...lekker de helling opscheuren,vinden ze geweldig en hebben ook niet veel aanmoediging nodig
Wat een sch%%tweer in het
het miezert tot en met...bah 
Uhm...weet niet wat er aan de hand is...er wordt iedere keer automatisch "http://" geplaats in mijn tekst