Die bak van Yontheke wilde ik ook aanraden
Die heb ik nu voor mijn bietenpulp. Past prima een zak in en je kan er goed bij met de voerschep. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) hoor!! 
) 
jammer want waren wel erg mooie katjes!!
geniet er mr van!

Mijn grasbrok zit in een kleiner vat en de rest van de grasbrok ligt gewoon opgeslagen in de garage.Muizen zijn niet dol op grasbrok denk ik,ze zitten er (tot op heden) niet aan.Ik voer verder eigenlijk geen granen dus.
ook lopen onze katten regelmatig met muizen rond en die melden het vaak ook netjes..
De kat woont hier nog niet zo lang en hij mag sinds een week of 2, 3 naar buiten. Wist wel dat ie een killer was (komt van mijn schoonouders) haha.. was vast niet de eerste die hij had gevangen hier maar wel de eerste die we kregen te zien. Vroeger nam ie alles mee naar binnen, bij voorkeur als het nog leefde.. vleermuizen door je slaapkamerraam dat open staat en dan op je bed gooien is NIET grappig in het donker..
En idd, hij heet ze ook helemaal op! laatst met kattenbak uitscheppen een keutel met een staart eruit geschept.. ieeuuuww!