Succes ermee
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Lovely schreef:Ninx, nog even dit: het lijkt er heel erg op dat je zo stellig overtuigd bent van je eigen mening en insteek dat je ook helemaal geen enkele hint of duidelijke suggestie van anderen aanneemt. Het zou tegenover je discussiegenoten aardiger zijn als je dat wel deed en bovendien wat meer aandacht besteedde aan wat je discussiegenoten te vertellen hebben. Het lijkt er nu namelijk erg op alsof je niet eens leest wat andere posten, er alleen uitspraken uit filtert, los maakt van de bedoelde context en vervolgens inzet om je eigen punt voor de zoveelste keer te herhalen, al dan niet vergezeld van een opmerking hoe slecht een ander het allemaal doet en hoe goed jij je boeltje voor elkaar hebt. Nog afgezien daarvan heb je een beetje de gewoonte om drogredenen toe te passen en informatie te vervalsen en dat is niet netjes naar anderen.
Succes ermee.

EN dan de sport in willen......... en je wordt op allebei de fronten toch afgerekend.......
)
hij kiest liever voor vrijheid van beweging!) 
Lovely schreef:Je hebt vooralsnog met dit topic niemand tot andere gedachten gebracht en zo zal het met alle ander topics ook vergaan.
merrieveulen schreef:ach en zo heb ik op een kleinschalige privéstal gewerkt waar alle luxe van de wereld was, deze mensen hadden geen paarden in pension (wel vijf paarden van henzelf), een dressuurring buiten, een eigen binnenbak, stapmolen, gewoon écht alles, óók mooi gelegen fraaie weides. de paarden stonden 3 kwartier per dag in de molen, werden ongeveer een uur gereden en stonden 2 uur!!! per dag in de wei... de rest van de tijd brachten ze op stal door, ook in de zomer. ik begrijp dat niet, zulke mooie weides lagen er. die mensen vonden het dus niet belangrijk voor hun paarden, met twee uurtjes per dag in de wei, en dat ook nog eens alleen, met ruimte tussen de heiningen zodat ze niet konden snuffelen.

superwoman schreef:merrieveulen schreef:ach en zo heb ik op een kleinschalige privéstal gewerkt waar alle luxe van de wereld was, deze mensen hadden geen paarden in pension (wel vijf paarden van henzelf), een dressuurring buiten, een eigen binnenbak, stapmolen, gewoon écht alles, óók mooi gelegen fraaie weides. de paarden stonden 3 kwartier per dag in de molen, werden ongeveer een uur gereden en stonden 2 uur!!! per dag in de wei... de rest van de tijd brachten ze op stal door, ook in de zomer. ik begrijp dat niet, zulke mooie weides lagen er. die mensen vonden het dus niet belangrijk voor hun paarden, met twee uurtjes per dag in de wei, en dat ook nog eens alleen, met ruimte tussen de heiningen zodat ze niet konden snuffelen.
Heb je niet gevraagd waarom dat was?
Lijkt mij dat 2 uur naar buiten meer werk kost dan een hele dag. (bijv uitmesten enz kost meer tijd en geld)
Zeeuwtje68 schreef:Ik had een tijdje geleden ook 1 van mijn pony's te koop gezet.
Omdat ik eigenlijk er toch iets te veel had staan.
Maar ik kon het dus niet doorzetten. Mede omdat ik bang was dat mijn pony verkeerd terecht zou komen, dus te veel op stal zou komen te staan. Dus heb ik ze uit de verkoop gehaald!
En staat ze lekker met de rest op de wei en zandpaddock dag en nacht< zomer en winter.
merrieveulen schreef:jawel, er was geen reden voor. uitmesten is idd meer werk maar daar was ik dus voor, hihi! zij vonden twee uur gewoon genoeg en de paarden wilden na die twee uur ook weer naar binnen want dan kregen ze voer.. DUS was twee uur op de weide genoeg volgens deze eigenaren.