Daarna nog een bestelling bij gamma plaatsen voor balken en nog wat palen.
en daarna aan de gang met weidepalen en lint/draad.
pffff wat een werk:P
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
beatje schreef:Ik moet nog draden repareren,wij hebben best stormschade.Eens geen bomen om,ben ik mijn staldak kwijt. Hier en daar tussen linten stuk. Ik heb nog steeds alles open staan ze lopen nog op 4,5 ha.Maar als Dennis is gepasseerd wil ik de hooi wei gaan afsluiten en de voorste wei zodat ze over 2 maandjes weer gras genoeg hebben.Dan komen ze op 1 ha te staan.
Als er sowieso wat overblijft van de wei want het hoost hier vreselijk. Ben moed aan het zoeken de honden uit te gaan laten...
DubbelDun schreef:Die platen druk je toch gewoon door het gras heen?? Scheelt je een hoop werk ook
Humpiedumpie schreef:Ik wil binnenkort eea gaan bestellen bij paard en plant om de paardjes af en toe te laten snoepen van wat anders dan gras en hooi. Dit stukje ga ik afzetten natuurlijk in de eerste instantie. Jullie al ervaring? En ideeen? Er komen sws twee of drie wilgen aan de waterrand zodat ze daar lekker van kunnen smikkelen. Wanneer zou je dit best kunnen aanplanten? Kan dat nu al?
En ik wil 1 kapotgelopen weide doorzaaien met mengsel van bioron. Weet iemand wanneer dat best kan? En ik begreep eerst een keer maaien voor de paardjes erop kunnen zodat de wortels sterk worden?
Britta31 schreef:Ik had een rol voordroog gekocht.Maar ik was niet tevreden over de kwaliteit en dus weer hooi gekocht.Er lag nog voordroog in de stal op de grond en hooi in de ruif.3 keer raden wat ze eten.