Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ontzettend goedkoop zodat wij ook nog de spullen/materialen aan konden schaffen en wij hebben echt een hypotheek wat een lachertje is. We betalen de helft minder dan de afgelopen 10 jaar... en het is zo heerlijk rustig hier
ik ga hier nooit meer weg, ja tussen 6 planken
En misschien blijf ik dan alsnog wel lekker hangen 
MarloesHJ schreef:Vervelend dat je niet kan slapen van de rugpijn. Hier ben ik gewoon aan het werk, was al verbaasd dat er midden in de nacht in dit topic gereageerd werd
dus hij heeft net zelf zijn broodje gesmeerd
Djoena schreef:MarloesHJ schreef:Vervelend dat je niet kan slapen van de rugpijn. Hier ben ik gewoon aan het werk, was al verbaasd dat er midden in de nacht in dit topic gereageerd werd
Ja het is echt naar. En meestal slaapt ons kind wel uit, maar vandaag besloot hij om 5.30 uur klaarwakker en aangekleed beneden te komendus hij heeft net zelf zijn broodje gesmeerd
fijne dag Anke 
MizzMontana schreef:Flew wat staat hij daar braaf!
Ik ben altijd supertrots op hem. Toen ik hem kocht was hij echt een lastpak van de bovenste plank. Nu is hij nog steeds lomp, eigenwijs en bij tijd en wijle vreselijk dwars, maar gemanierd is ie inmiddels wel en als ik zeg dat hij met zijn voet in een ton staat, dan doet ie dat ook.