Genieten doe ik zeker hihi Ja zal zeker blijven posten, staat nog genoeg te gebeuren hihi
01San
Geplaatst: 18-09-16 01:56
Wauw geweldig, ik volg je topic al vanaf het begin,.. Nu die nieuwe foto's .... Wauw! Wat goed!! Ik blijf volgen sowieso!!! Keep up the good work Girl!
Ik vind het ook steeds weer bijzonder om te zien. Als ze aankomen worden ze op hun gemak gesteld door de groep. De 2de dag zie je dan hoe ze laten weten hoe ze de rangorde aan hem bijbrengen. Hij leert wie de baas is en binnen een paar dagen heeft hij een vaste plek in de rangorde. Vanaf dat moment is het alleen nog maar orenspel en weet iedereen wat er bedoelt wordt. Natuurlijk wordt er soms nog wel iemand op zijn plek gezet, maar er is vooral veel rust
Heerlijk zeg! Hoe zit het met dat nieuwe fietspad wat ze hebben aangelegd daar? Is dat niet makkelijker richting strand of zitten jullie net uit die richting? Ben er zelf nog niet overheen geweest, dus zou het niet weten hoor, haha. Mooie kudde heb je zo
Wat leuk ik herkende je stallen op facebook bij een vriendin. Eigenarese van de witte arabier. Heerlijke pony is dat ze zit ook op bokt ik zal haar wel even de link sturen!