Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hadden een grote machine voor gehuurd, en kon zo alles eruit scheppen zonder bang te zijn iets te slopen (vaak ligt er plastic onder bij tijdelijke stallen). Zat wel wat zand door de mest maar dat was makkelijk te mengen met de mest uit de gewone stal.
teken van voorjaar zullen we maar zeggen.

De kippen waren helemaal in de war dat er geen vlas, zeik en keutels meer in lagen.
Liepen echt een beetje ontheemd te tokken...
). Mest is lekker makkelijk eruit te vissen, urine stinkt wel als het niet snel droogt. Ik hark het laagje af en toe rond om het zand te laten drogen.
Bleek een merrie van de buren aan het bevallen te zijn en hij had een appje gehad of ie even wilde komen helpen.
Ik me rot gezocht met een slaaphoofd toen ik wakker werd..
Prachtig merrieveulen.. ze hebben allerlei mixjes en dit is een tinkermix met groninger. Er zijn er nog 3 op komst, een van een haflingermerrie en 2 andere tinkermixjes. Denk dat ie ze allemaal zelf wil houden, ze hebben veel ruimte maar de dochters zijn een beetje klaar met de paarden dus wellicht dat er ook wat weggaan.. pa vindt het nog zo leuk.
Toen even een fluitje buiten gedaan en meteen een pruttel hinnik uit de paddock van onze merrie en een 'jooeee' vanaf de overkant.
Net het veulen even gezien vanuit de verte, echt een leuk ding!