Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ir1ne schreef:Peelie schreef:[ [url=m/TDJHXz.jpg]Afbeelding[/url] ]
knotten
Ik heb vandaag even geoefend met de roosjes zoals t filmpje van n paar pagina's terug en dat leek best goed....
Nu wil ik de voorpluk net zo mooi leren vlechten als jij
Daphne__ schreef:![]()
![]()
![]()
Ik ben heel blij met de EJ!
Ze verkopen nu spul van NAF. Eerder moest ik Olie, hoefLAK (De variant die ook echt opdroogt) en spray om de manen stroef te maken online kopen. Nu verkoopt de EJ het![]()
Zwarte en blanke hoeflak, witte poeder, spray om de manen stroef te maken
Renske_W schreef:Ziet er strak uit Peelie!
Voor pluk vlechten vind ik dan weer heel gemakkelijk.
Daphne__ schreef:![]()
![]()
![]()
Ik ben heel blij met de EJ!
Ze verkopen nu spul van NAF. Eerder moest ik Olie, hoefLAK (De variant die ook echt opdroogt) en spray om de manen stroef te maken online kopen. Nu verkoopt de EJ het![]()
Zwarte en blanke hoeflak, witte poeder, spray om de manen stroef te maken, een goede shampoo, glansspray, Olie voor neus etc en vlekkenverwijderaar.
En nog goedkoop ook! Ik had eerder een fles easybraid van Ultra, klein flesje, voor 16 euro. Fles van NAF is 15 euro en wel een keer zo groot. Prijzen van het andere spul zijn ook 12,50 en 15 euro.
Heb nog een heleboel Ultra spul, maar heb toch nog naf meegenomen en volgende maand de rest.. Blijf wel gewoon bij Ultra voor de glansspray, want die van Ultra is een bus en droog, naf heeft gewoon een spuitfles en dat spul is nat.