Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Tranquigel haalt wel het scherpste randje er vanaf, maar is echt niet verdovend (zoals bij de hond wel)
Ik scheer ook al jaren proffecioneel voor klanten en al heel wat paarden onder handen gehad. Ook nerveuze paarden die anders altijd heeeeel erg braaf waren. Daar werd ik nog wel eens klem gezet of bijna lens gemept. De kunst is om rustig te blijven
Ik heb mijn advertentie al weer online gezet. Ik heb er zin in om weer een hoop paarden te scheren dit jaar
pimaude schreef:Peelie schreef:Tranquigel haalt wel het scherpste randje er vanaf, maar is echt niet verdovend (zoals bij de hond wel)
Ik scheer ook al jaren proffecioneel voor klanten en al heel wat paarden onder handen gehad. Ook nerveuze paarden die anders altijd heeeeel erg braaf waren. Daar werd ik nog wel eens klem gezet of bijna lens gemept. De kunst is om rustig te blijven
Ik heb mijn advertentie al weer online gezet. Ik heb er zin in om weer een hoop paarden te scheren dit jaar
nu moet ik echt even ingrijpen.het is: professioneel.
Heleennn schreef:xZiva_ schreef:In vergelijking met de lengte die hij had zeker welen daarom zei ik dat er nog een stukje af moet..
Sportcoupe is 1/1,5 handbreedte, heeft niet echt iets te maken met hoelang ze ervoor waren want 1/1,5 handbreedte is gewoon de gangbare lengte voor korte getoiletteerde manen. Niet slecht bedoeld overigens, ik deel het maar even mee ter informatie
ambre schreef:Goed bezig geweest dames!Ik heb verzuimd te wassen deze week.
Dinsdag het witte staartje maar weer in het sop.
Jester: ik vraag er gewoon een flink bedrag voor.Lever serieus vakwerk en heb er weinig tijd voor gezien ik er 6 van mezelf te doen heb.
Quir schreef:Hier wel ervaring mee, maar het is niets nieuws en doe het al lange tijd op zo'n zelfde manier.![]()
Gewoon die metalen haarschuifjes, één kant knip je stuk af en de andere buig je om. Stuk goedkoper ook.
Maar het werkt heel makkelijk en snel.
Granoek schreef:Quir schreef:Hier wel ervaring mee, maar het is niets nieuws en doe het al lange tijd op zo'n zelfde manier.![]()
Gewoon die metalen haarschuifjes, één kant knip je stuk af en de andere buig je om. Stuk goedkoper ook.
Maar het werkt heel makkelijk en snel.
Wordt het dan niet soort van paperclip? Of het klinkt tenminste ongeveer zo, alsof het met een paperclip ook zou lukken. Ofwel stel ik het me verkeerd voor