Solleke_Noah schreef:DD: wat ziet je 30 jarige er goed uit!! Vooral die ronde billen. Toch wat jaloers hoor, mijn 25 jarige krijg 'k geen spek meer op. Wat voer je hem? (haar?)
Het is een Quarter hè, dus die billen zijn 'gratis'

Maar ze krijgt nu 4x per dag hooi, waarvan de laatste voerbeurt een dubbele portie en 1x per dag 1 kilo sportbix met een handje muesli.
Het hooi is van de 2e snee; fijner van structuur dus makkelijker verteerbaar en wordt meer van opgenomen.
1x in de maand een kuur psylliumzaad en 3x per jaar ontwormpillen.
En bij 'veilig' weer 15-30 minuten gras per dag. Verder probeer ik wekelijks een wandeltje van een paar kilometer te doen en mag ze 'drafje-snackje' doen.
. Hij was 4, had net een groeispurt achter de rug en als mijn smid niet net de moeite had gedaan om een uur met mij naar de wei te rijden, was ik niet eens opgestapt
. Maar goed, ik was er toch, dus zadel erop en we zullen zien. Tja, na 2 passen van Bacardi verloor ik mijn verstand en mijn hart
. Ben pas later te weten gekomen dat Bacardi die dag ook uitzonderlijk braaf was. Bij thuiskomst zei ik tegen mijn vriend: dat paard is zoooooo lelijk, maar hij voelt zo fijn aan, ik wil hem. Dus belde ik mijn smid en vroeg of ik 14 dagen mocht test rijden. Nu ja, na 2 testritjes mocht ie hem opladen en brengen.

Dus ik weer met mijn smid op pad en toen kwamen we op een klein natuurgebied waar koeien en pony's liepen. Kleine poon bleek wat mensenschuw te zijn, maar toen ik gehurkt zat, mocht ik hem toch aaien. En yep, opnieuw dag verstand en hello love
.

. Toen dat net allemaal een beetje bezonken was, werd ze met het etterbakje van de 2 (Lola dus) op de trailer gegooid naar weer een vreemde omgeving. Doordat Lola voorheen haar grote vriend achter zich had, en nu vooral boos was dat ze hem kwijt was, was Lola niet bepaald aardig voor Kyra. En Kyra was zo flabbergasted dat ze erg de baas over zich liet spelen, door dat nog niet eens 2-jarige monster. Na 2 maanden samen in "de modderpoel" besloot vrouwtje dat dit niet de plek voor hun was en dat de dames maar weer moesten verkassen. 

dat was nog niet eerder gebeurd. Ze komen morgen hooi brengen wat ze bij een andere boer hebben gehaald. Maar even kijken.