Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Het is een merrie zeker? Dan wordt de staart niet meer wit, tenzij je die uit de pies kan houden.
Dus altijd in de vlecht. Maar of je dat waard is?
Lekker he,als ze schoon zijn
Heleennn schreef:Peelie schreef:Het is een merrie zeker? Dan wordt de staart niet meer wit, tenzij je die uit de pies kan houden.
Dus altijd in de vlecht. Maar of je dat waard is?
Lekker he,als ze schoon zijn
Nou, vlechten heeft bij onze merrie echt geen zin. Dat is nou eens echt een pismerrie waardoor het achterste stuk bij de benen echt bruin is. Heel jammer maar ik ga hem nu een keer of 4 per week wassen en dat een paar weken aan een stuk in de hoop dat hij weer wit wordt.
Heleennn schreef:Ja ik heb een tijd geleden die staartzak van Bucas gekocht omdat die waterdicht was, maar de volgende morgen had ze die lekker tussen d'r tanden. Geen succes dus... We hebben nu gewoon staart en manen los. Ook omdat ik eergisteren bij het wassen van de manen ongelooflijk veel dood haar in de kam had zitten. Door het vlechten denk ik? Ook al was het best los gevlochten vanboven...
__denise schreef:Ir1ne, jouw paard heeft zo'n lieve uitstraling! Knap koppie![]()
Hier 4x witte voetenIk kom er vaak met groene zeep en een rosborstel ofzo wel aardig mee weg. Irritantste vind ik zijn flinke zwarte staart die grijs wordt van de paddock
Varekaj schreef:Daar heb ik dus baby-olie voorOntklitter in de staart, laten intrekken (of staart wassen, kan ook), staart uitkammen en dan die olie er doorheen. Helpt prima. Wel opletten als je het echt tegen de staartwortel aan smeert en masseert, dan kan het warm worden. Al vind mijn paard dat net leuk, gaat hij helemaal relax van staan doezelen.
Ir1ne schreef:mijne wordt 10 eind april, maar is nogal eens met de boel aan het zwaaien.
Hij schacht heel snel uit, soms in vol ornaat, omdat hij toiletteren juist heerlijk vindt en daar ook heel ontspannen van wordt schijnbaar..... leuk als je sokken aan het scheren bent, dan moet je opletten dat je niet ineens een snikkel tegen je hoofd aan hebt![]()
![]()