Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)! Wat doe je zoal met de Fjord? Wij rijden veel buiten, doen 20 december ook mee met trailtraining bij Niop, dus wie weet in het voorjaar kunnen we elkaar eens opzoeken!
Maar ik moet zeggen. We wonen hier met z'n drieen met de paarden en doen in principe elk onze eigen ding. Maar zijn wel gezellig onderling, rijden samen. En zien natuurlijk van elkaar tot in detail hoe we onze paarden verzorgen. Ik ben de enige van de 3 die kleine baaltjes voert. De ene heeft balen in plastic, de anere grote balen zonder plastic. En dan betaal ik misschien het meeste, ik heb ook het grootste gemak. Hun altijd vechten met de grote balen, tien keer lopen voordat ze genoeg in de bakken hebben. Met harde wind waait de helft weg. En ik loop fluitend langs met baaltje op de kruiwagen wanneer ik richting de paddock ga om te mesten. Baaltje in de bak, touwtjes eraf, klaar!!
En iedere dag vers ook nog
20 december, zal eens kijken of ik daar kan kijken, is echt schuin tegenover me

Maar ieder zijn ding. Jouw hooiruif vind ik wel weer erg handig, die hadden we op pension ook!
Thuis was ze best wel dominant, al vanaf 1,5 jarige leeftijd de baas over de 3 oudere merrie's daar, maar dus nog nooit van haar leven verhuisd. Bo is ook dominant, maar toont pas als een ander paard begint met slaan. Lola vanwege jaar jong zijn verwachtte ik redelijk onderdanig. Doet ook wel kauwen naar andere paarden. Dus ik verwachtte ruzie tussen Bo en Kyra wat Bo zou winnen en een Lola die onderaan in rang zou komen. 

Mijn grote trots. Nooit gedacht die twee samen te krijgen, nooit gedacht twee zulke speciale paardjes bij me te mogen hebben. En als ik zo kijk hoe de jongste groeit, ook nog hoop op mijn ultieme droom; dubbelspan!

?
Af en toe...
en bedankt voor de felicitaties.
) en ik heb hier nog een mooie wagen staan waar een span voorkan