Ik heb een zadelkast laten maken, 2m hoog, 90cm diep en 110 breed, gisteravond de buitenkant in de grondverf gezet, vanavond de binnenkant en de buitenkant spuiten met bloemen. Foto zodra hij af is!
Zojuist heb ik een nieuwe kast toegewezen gekregen.. Nouja kast? Het is een hele keet, inclusief keukentje! Hij is ongeveer 5x5 groot, morgen inrichten enz!
Zojuist heb ik een nieuwe kast toegewezen gekregen.. Nouja kast? Het is een hele keet, inclusief keukentje! Hij is ongeveer 5x5 groot, morgen inrichten enz!
Daar willen wij bokkers natuurlijk foto's van zien
SteffiiY
Geplaatst: 14-06-13 11:05
En laat ik nou foto's hebben, van hoe het er nu uitziet Het is nog een ontzettende troep en niet schoongemaakt, alle spullen er maar ingegooid en we gaan dit weekend ordenen en schoonmaken!
De buitenkant
Als je binnenkomt, links heb je een klein hokje - daar komt het voer in te staan, recht voor je een keukentje, en dan in het hoofdhok komen de spullen:
Ik heb binnenkort ook een aantal kasten nodig, ik wil een hele grote met 2deuren aan de ene kant plaats voor 3zadels en aan de andere kant allerlei schapjes voor m'n spullen. Ik ga hier even rondneuzen voor de juiste afmeting, want ik heb geen idee en dan nog enkele kasten met plaats voor 1zadel, of zo een blok met bv. 4kastjes op een rij (dus aan elkaar vast bedoel ik)
Ziet er goed uit. Ik moet van mijn kast nog steeds foto's maken helaas maar loop weer op krukken en heb momenteel niet het vervoer om het te doen helaas.
Ik weet zondag of we ein-de-lijk van stal kunnen verhuizen of niet, dus ik volg!
We hebben 2 paarden maar mijn vader neemt een eigen kast voor zijn paard en mijn huidige kast is die van de stal waar ik nu sta dus die krijg ik waarschijnlijk niet mee. Ik ben benieuwd!
hoihoi, ik heb een vraagje, ik lees al een tijdje mee Morgen ga ik (als het goed is en ik weer beter ben) mijn kasten even uitruimen. Maar nu zoek ik een goedkope bak waar ik mijn dekjes in kunnen. weten jullie iets?