angelaatjuh schreef:Zeeuwtje68 schreef:Ze hebben hier niet eens een stal, wel een afdak en bomen!
Denk dat ze daar heel gelukkig mee zijn hoor
Ik weet het wel zeker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
angelaatjuh schreef:Zeeuwtje68 schreef:Ze hebben hier niet eens een stal, wel een afdak en bomen!
Denk dat ze daar heel gelukkig mee zijn hoor
Steef20 schreef:Mijn paard stond eerder ook maar 2 - 3 uurtjes per dag buiten.
Voor een sportpaard is dat ook meer als genoeg anders hebben ze zo'n volle grasbuik. Hij loopt dat wel minstens een 1 training en half uurtje per dag aan de longe.
Voor een sportpaard is dat ook meer als genoeg anders hebben ze zo'n volle grasbuik. Hij loopt dat wel minstens een 1 training en half uurtje per dag aan de longe.
Zeeuwtje68 schreef:Steef20 schreef:Mijn paard stond eerder ook maar 2 - 3 uurtjes per dag buiten.
Nou ik vind van niet en waarom zou het anders zijn omdat je een sportpaard hebt?
Er zijn genoeg opties buiten die stal zoals paddock voor een paard die te dik zou worden van het gras of een schale wei!

maar binnen zetten is echt geen optie
Zij stond dan overdag op stal en 's nachts op de wei. Dat vond ze wel prima. Julie_x schreef:Heeft er niemand van jullie een paard dat binnen wil?
Wij hebben een merrie gehad die overdag echt niet buiten wou blijven,Zij stond dan overdag op stal en 's nachts op de wei. Dat vond ze wel prima.
vreemd paard
toen het zo warm was ,mijn pony overdag op stal gehad
mirgino schreef:Julie_x schreef:Heeft er niemand van jullie een paard dat binnen wil?
Wij hebben een merrie gehad die overdag echt niet buiten wou blijven,Zij stond dan overdag op stal en 's nachts op de wei. Dat vond ze wel prima.
vreemd paard
![]()
wel heb ik 2 jr geleden of was het alweer 3 jrtoen het zo warm was ,mijn pony overdag op stal gehad
er was totaal geen schaduw in die wei en ze had het gewoon benauwd,en alleen toen het windstil en +30 gr was
ze verbrande toen ook![]()
dan ging ze om 11 uur naar binnen en om 1500 uur weer naar buiten![]()
niet dat zij er blij mee was ,maar dat was toen beter voor haar welzijn.
Julie_x schreef:Heeft er niemand van jullie een paard dat binnen wil?
Ik haal hem dan maar binnen en dan staat hij tevreden zijn hooi binnen te eten. Die van mij staan zo veel mogelijk overdag buiten en 's nachts binnen. De jaarlingen staan rondom de klok buiten. Nouks schreef:Renee, er is mijns inziens altijd een keuze.
Andere stal, iemand om hulp vragen, meer tijd vrijhouden voor je paard, ga zo maar door.

) de paarden binnenhaalt...
Dag in dag uit.

Die van mij staat 5-6 uur per dag met droog weer buiten op het land. Wij hebben geen mogelijkheid tot langer buiten. En als je er aankomt komen ze al met zn alle aan van 'uhm, we willen er nu uit!"