Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runningkawa schreef:dat is geen 20 x 80...niet eens misschien
Als dat 20 x 20 is is het al veel...
runningkawa schreef:misschien googlemaps wil je echt duidelijkheid geven over de ware groote?

runningkawa schreef:Ik zeg niet dat je liegt, ik zeg dat het duidelijker is
Zeker omdat inschatten van grootte niet altijd makkelijk is

ongeveer even grote tuin als jou nou ze mog ineens niet heel de tuin gebruik dus had de pony niet zo veel ruimte,de tuin is er echt niet mooier op geworden hij heeft alle bloemen e.d. vertrapt oftewel het is een grote zooi geworden ook omdat hij gewoon niet zoveel ruimte had en geen maatje en ging zich vervelenpearlie schreef:Het ziet er uit als een echte "tuin" midden in een woonwijk (ik zie allerlei gebouwen op de achtergrond). Uit je verhaal had ik een beeld in m'n hoofd van een grote lap grond (van 20x80) achter jullie huis met geen naaste buren (zoals je in één van je posts zei). Dit lijkt me niet handig.
khirshanta schreef:Maar (zal waarschijnlijk al vaak gevraagd zijn) zijn je ouders het er ook mee eens? Als je alles dat rood omlijnt is weg moet halen... Ik kan je zeggen dat het dan erg veel werk is. Je kunt de weide er ook een stukje bij vandaan houden anders, maar dan ben je overal (ruim) een meter kwijt.
Net als Runningkawa wil ik niet banketstaaf overkomen, maar je kunt misschien anders gewoon eens echt effectief opmeten en er zelf een tekening van maken. Zo kun je zelf ook wat dingen alvast bedenken!