sherif schreef:ik denk dat de meeste mensen eens moeten leren dat je niet elke AV over een kam moet scheren, er lopen inderdaad ook zat nerveuze AV rond die niet geschikt zijn voor kinderen,maar daarintegen zijn er ook zat lieve brave AV die wel geschikt zijn voor kinderen....niet alle AV zijn en reageren het zelfde!
Zou jij één van je paardjes willen verkopen aan deze moeder en dochter? Ik vraag me af of ze uberhaupt toe zijn aan een eigen paard. Het beeld wat zij er van hebben vind ik helemaal niet realistisch en de keuze van het ras (ondaks dat er heeeeeel veeeel lieve, brave AW zijn) niet verstandig.
Doe er mee wat je wil maar ik vind dat je de verantwoordlijkheid voor je dochter moet nemen en haar een beleerde, vetrouwbare, lieve pony moet bieden waarmee zij veilig alles kan leren. (arabier,welsh,NF of wat dan ook)
Ik hoop alleen niet over een paar maanden en topic tegen te komen waarin ik moet lezen dat er iets naars met je dochter is gebeurd omdat ze haar AW niet de baas is geweest.
Vind die pony's van LOULOU trouwens geweldig!

Jouw dochtertje heeft wellicht hetzelfde met de arabier. Waarmee ik maar bedoel te zeggen, dat het zeer waarschijnlijk geen weloverwogen keus is van haar...dat kan ook niet op die leeftijd.
( arabieren zijn ook hartstikke leuk hoor maar neit voor een kind van 7