áls ze het dan gaan verplichten, Geef ze dan gewoon gratis ofzo

Anyway, poep is toch natuurlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dien een klacht in bij de gemeente en meld die pension stal
. Ze hebben weer eens wat nieuws bedacht om aan geld te komen
Ze kunnen beter een actie doen tegen zwerfafval, dat vergaat bijna niet, poep wel
. Paulusjuh schreef:Het ligt gewoon aan onze eigen K*T gemeente!
, lang leve onze k*tgemeente
Voor de poep van een paard een zak ombinden maar voor honden bijvoorbeeld? Op een fietspad kom je soms wat paardenpoep tegen, maar als je in het centrum van de stad komt moet je overal de hondendrollen onder je schoenen vandaan peuteren! K snap niet hoe ze aan die belachelijke prijs komen!
nickyu schreef:een poepzak zoals afgebeeld kost 59 euro
dat scheelt dus 41 euro met wat de gemeente rekent ..vind ik knap schandalig vd gemeente
)
. maar ja, dat mensen liever willen dat het in hun woonwijken schoon blijft snap ik wel!! Maar omdat de mensen willen dat het dus weg moet, snap ik niet dat zo'n onozel dingetje (die je ook nog moet vervangen lijkt mij) zo duur is, gewoon 100 €, dat is gewoonn niet normaal..

dewitje13 schreef:Ik snap wel een beetje dat ze het onprettig vinden, maar doe dan eerst eens wat aan die vieze hondenshit (sorry). Stinkt veel erger en je ziet het ook nog minder goed. En die zak is veel te duur!