Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
superwoman schreef:sorry, niet goed begrependraumpje schreef:lijkt me trouwens ook wel zo netjes om elkaar niet te gaan uitmaken voor dingen (zoals de opmerking blond etc )
past niet echt in een discussie thuis al willen we die volwassen en redelijk houden
Bedoel je mijn reactie waarin ik blond had neergezet?
Dat was zelfspot aangezien ik niet op het woord kwam en nog steeds niet
runningkawa schreef:Op een enkeling na, zal iedereen moeten sparen voor een verandering.
Om het dan op jalozie te gooien vind ik een zwak argument.
karoliena schreef:Vind tot de knieen wel een beetje overdreven, de hoeven komen volgens mij nog boven de blub uit.
NatasjaM schreef:Het ziet er natuurlijk ook niet prettig uit; een stel paarden/pony's in de blubber. Alleen kijken de meeste mensen (inclusief DB) ook niet verder dan dat en zien ze niet dat ze gewoon naar binnen kunnen, dat er ruim voldoende voer is en dat de paarden/pony's zich gewoon veel blijer voelen buiten. Ok, de donderdag van de storm stonden ze (bewust) in het middelste weiland waar ze geen toegang hadden tot schuilhok en container, maar het leed was veel groter geweest als het schuilhok was omgewaaid met één of meer er in. Dan vond ik het toch echt een stuk veiliger om ze zover mogelijk van risico-objecten vandaan te houden. En toen stond dus de volgende dag de DB op de stoepNu heb ik gisteren een officiele waarschuwingsbrief gekregen waarin staat dat de volgende keer dat ze geen vrije toegang tot een schuilplaats hebben, ik een proces verbaal krijg. Ja dûh, natuurlijk hebben ze constant vrije toegang tot een schuilplaats, alleen met die storm niet omdat dat toen niet veilig was. Nu hangt er een bordje met uitleg en hoop ik dat het gezeur nu over is. Inmiddels heb ik ook al wat stenen op de kop kunnen tikken voor een verharding, nog niet voldoende, maar alle beetjes helpen zullen we maar zeggen
runningkawa schreef:Ik vind het wel mooi dat er een 2e kant van het verhaal te horen is... ook op bokt
Wie dat dan schrijft maakt me weinig uit.
Gaat om het welzijn van het dier, niet of een bokker dat wat minder leuk vind
runningkawa schreef:Als buurman van dat landje kan ik toch ook lid zijn van de DB en zelf foto's maken