Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolandaa_ schreef:ik ben er niet op tegen. Waar ik rijd staan ze ook op stands. De eigenaar WIL wel verbouwen maar heeft geen vergunning. De paarden zijn in principe tevreden. Ze hebben daar genoeg stro.
Ik vind er eigenlijk niets zielig aan. Het ligt ook aan de manier waarop ze staan. als ze heel smal zijn de stands dan wel. Maar ze zijn breed genoeg om met ruimte een zadel op het paard te leggen.
Sfiejj schreef:En Nadya, ze is 16, net als ik.. Vind je dat te jong om je mening te kunnen uitten?
tjitseee schreef:als zij zegt dat paarden liever in een warme stand staan dan in een natte wei vind ik dat wel onwetend, dan weet ze dus niet wat de behoeften zijn van een paard..
Tatort schreef:Uhm Jolandaa_, nou wou ik iets vragen, staan jou paarden in een stand? Ik denk dat ik het antwoord wel weet, pensionpaarden staan in een box, manege paarden in een stand. Dat is toch benadeling jegens de hardst werkende. Ik ben tegen stands, zelfs voor een uurtje of zoiets.
joyce B schreef:
Dan neem ik aan dat je ook tegen het vervoer in een paardentrailer bent? Helemaal als het een 2-paards is? Daar kun je als mens echt niet naast staan namelijk... Zo smal...
En menig wedstrijd en recreatief paard staat wel langer op de trailer om naar wedstrijden of vakantie of mooie buitenrijgebieden te rijden.
En als je op wedstrijd gaat, dan staan ze meestal ook nog een uurtje of wat stil op de trailer omdat je moet wachten op je coupons en eventueel uitslag/prijsuitreiking voordat je naar huis kunt...
Moet dat dan ook maar afgeschaft en verboden worden?