Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendyashley schreef:Ik zou het zelf ook niet zo prettig vinden om met korsten en viezigheid op mijn vrouwelijke delen rond te lopen.
IvysToeter schreef:lees het topic eventjes door dan kom je het te weten
borrie01 schreef:ik heb een ruin maak zo'n 1x in de maand z'n koker schoon. gewoon met warm water. daarna een beetje uierzalf op de buiten kant. mn paard vind het prima gaat lekker staan slapen. zn banketstaaf (zoals het hier genoemd wordt) daar kom ik niet aan hij heeft bijna geen velletjes.
borrie01 schreef:ik heb een ruin maak zo'n 1x in de maand z'n koker schoon. gewoon met warm water. daarna een beetje uierzalf op de buiten kant. mn paard vind het prima gaat lekker staan slapen. zn banketstaaf (zoals het hier genoemd wordt) daar kom ik niet aan hij heeft bijna geen velletjes.
mariska12 schreef:borrie01 schreef:ik heb een ruin maak zo'n 1x in de maand z'n koker schoon. gewoon met warm water. daarna een beetje uierzalf op de buiten kant. mn paard vind het prima gaat lekker staan slapen. zn banketstaaf (zoals het hier genoemd wordt) daar kom ik niet aan hij heeft bijna geen velletjes.
dus je maakt alleen de koker schoon ?