Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
. We staan er nu met 3 paarden een jaarling en een shetje en ik ben de enige die actief rijd. Ik heb dus lekker altijd de bak voor me alleen
. 's ochtends wordt ze gevoerd en buiten gezet, en als ik 's avonds nog niet geweest ben dan staat ze ook netjes binnen.
. Ik heb ook een eigen zadelkast en ik zit heel dicht bij de mange als ik eventueel binnen wil rijden. Daarbij zit ik ook vlakbij het bos. Dus wat wil ik nog meer
)Vjellko schreef:Ik betaal 145 euro.
Sta op een boerderij, hij staat altijd buiten, szomers 24/7 weidegang, swinters 24/7 buiten op stukje land met een schuilstal en snachts toegang tot paddock. Stro en hooi is inclusief. Er is een mooie buitenrijbak en een poetsplaats. Krachtvoer koop ik zelf. Zelf mesten ed.
2 paddocks rijbak altijd droog stapmolen en weidegang + en kantine waar je zelf een bakje thee of koffie kan zetten, maar zou best wel meer adresjes willen hebben !! rotterdam schipluiden is nooit weg om dat allemaal te weten want ik denk dat je bij een boer niet verkeerd staat ! ?
ben er dan ook erg blij mee
we hebben geen kantine, maar ach een waterkoker op de poetsplaats werkt ook
prappeltje schreef:Wij betalen 175 euro in de maand. Mijn paard staat gestald op een pensionstal in Gelderland. Naast mijn paard staan er nog zo'n 20 andere pensionpaarden.
Dit is inclusief:
-Weidegang (als het weer het toe laat) in tweetallen
-Buitenbak en binnenkort ook binnenbak
-Wasplaats met warm water
-Solarium
-Longeercirkel
-Stapmolen
-Gebruik van hindernissen (In zomer een springwei)
-Kantine
-Eigen zadelkast
De paarden worden gevoerd en de stallen worden uitgemest. Je hoeft dus niks zelf te doen. Ideaal voor mensen die hele dagen moeten werken, of als je op vakantie gaat.

) 
Brennie schreef:PS: ik heb nog 1 stal vrij.