Ribben niet meer kunnen voelen is vet zijn?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Ribben niet meer kunnen voelen is vet zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 23:55

Dat snap ik en dat deel ik. Alleen is soms ook een in jouw ogen duidelijke vraag dat in die van de ander dus niet. Maar goed, dat standpunt heb ik nu wel duidelijk gemaakt.

Mooie illustratie Cassidy Ja

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 23:55

Omdat we toch al off-topic bezig zijn, plaats ik nog maar even een off-topicreactie: Prachtpaard Cassidy!
De onderste foto lijkt het paar veel zwaarder, maar ook in de bespiering!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 23:56

Lielle schreef:
Dat snap ik en dat deel ik. Alleen is soms ook een in jouw ogen duidelijke vraag dat in die van de ander dus niet. Maar goed, dat standpunt heb ik nu wel duidelijk gemaakt.

Mooie illustratie Cassidy Ja

ik snap niet dat de vraag niet duidelijk was.
Maar ik begin moet te worden dus kruip onder de wol.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 23:59

nou, dat is iig duidelijk dat dat niet duidelijk is Knipoog
Truste Haha!

Nog even on topic, ik vind het er idd ook vanaf hangen of een paard goed op gewicht te houden is. Trammelant (de 1985 foto Haha!) hield je gewoon niet dik, en daar zou ik erg blij zijn geweest als ik de ribben niet meer voelde. Tegenwoordig (29 en met pensioen) blijft hij mooier vol, en ook nu (en zeker voor de winter) zie ik hem graag met wat spek erop Knipoog Maar dan heb je het dus ook niet over sportconditie.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 00:00

Nog even een post omdat ik het niet kon laten Knipoog

Ik vind inderdaad het doel van het paard wel verschil maken.
Een 25 jarige paard wat met pensioen is mag van mij wel iets voller zijn dan een 10 jarig sportpaard.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 06:28

Hee, jij zou toch naar bed gaan?

Een ouder paard zie ik ook liever iets voller, mede omdat in de winter er nogal wat reserves gebruikt moeten worden.

En wat betreft die opmerking, ik snap dat je het niet zo bedoelde (zand erover dus) maar als je iets leest kun je een zin op verschillende manieren lezen, als het gesproken wordt herken je aan de klank van de stem en de klemtonen hoe de zin bedoelt wordt. Ik pakte hem dus op de andere manier op.

Cassidy, op de eerste foto staat de merrie wat opgetrokken in de buik, eigenlijk hetzelfde als de 3-jarige merrie die ik geplaatst had. Ook dat ziet er dus direct anders uit.