Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wel betaal ik wat mijn pony's verbruiken aan voer en zo, dit komt neer op 50 euro per maand per pony. Ze worden voor me ook gevoerd, binnen en buiten gezet, we hebben een buitenbak en stapmolen, alleen uitmesten moet ik zelf (hoewel er de drollen toch nog regelmatig uitgehaald worden). Als tegendienst moet ik 3 pony's voor de staleigenaar op wedstrijden uitbrengen.

naam schreef:Aan de andere kant, de lonen zullen in het westen van het land ook wel even wat anders zijn dan in het noorden! en zal het in verhouding wel heel anders lijken! denk ik zo!
(Ik verdien verhoudingsgewijs niet erg veel, maar heb wel veel compensatie... Gratis naar het theater, concerten, festivals en extra vrije dagen... Vooral vrije dagen zijn natuurlijk erg lekker
naam schreef:Maar toch vind ik het knap dat er zoveel mensen zijn die zoveel geld voor hun paardjes over hebben! het is toch ff bijna 1 derde van een maandsalaris van een gemiddelde nederlander!
Cer schreef:Je bent een bevoorrecht mens, promptertje

promptertje schreef:Ook een arm mens, Cer....

.