MissJ schreef:CCCCorine schreef:Aan de ene kant kan ik me ook wel weer voorstellen dat ze hem niet voor een weggeefprijs te koop zet, want dat kan ook verkeerd publiek aantrekken.
Aan de andere kant zou iemand die wel heel prettig met paarden omgaat, leuk kan rijden, maar niet direct een groot bedrag kan neerleggen, er wellicht een heel leuk paard aan kunnen hebben. En andersom.
Misschien is het een idee om eens advertenties na te pluizen waarin paarden worden gevraagd.
Maar zou jij een paard kopen die een dergelijke bemerking heeft?
Ik koop liever iets met minder risico op problemen.![]()
Voor dit bedrag wil ik gewoon een gezond paard met goede gangen hebben, die ook al geklasseerd is.
En dit is hedendaagse realiteit...
De handel ligt al een hele poos onderuit en het aanbod is erg groot...
De prijzen zijn om te janken... of je moet willen kopen..
En dan ga je ook eerst bij dat geklasseerde gezonde paard kijken, voor hetzelfde geld!!

heb dit toen hij te koop stond er ook bij vermeld evenals het kramptrekken al zag je dat niet omdat hij veel buiten stond, maar ik ga zelf ook niet graag ergens kijken waanr ik wanneer ik er ben ineens dingen zie die me niet verteld waren en waardoor ik het idee heb voor niets te zijn gekomen(niet richting breitling bedoeld want die vermeld het dus wel in de advertentie)