Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Welshcobfan schreef:huh? jij wou hem doorverkopen? maar je wou hem toch naar de slacht brengen?

russel schreef:Ik snap er echt geen ene fiets van hoor. Ulysis is nu je paard en ik zie in je profiel dat je er mee doet springen, dat andere paard moest weg omdat hij alleen wilde springen en dat wilde je niet en leren kon hij niet zo snel, ja een paard van 4 jaar.
Ook vertel je dat je die Ulysis bij Tineke Hoekstra hebt gekocht, dus dat is je lesgeefmens die je nu bedonderd heeft? Dus die fijne handelsstal die slachtpaarden doorverkoopt met ataxie waarvan jij nu een rapport van de DA hebt die jouw adviseerde de slacht omdat hij ataxie heeft? Dat paard op marktplaats is gekeurd en mag opnieuw gekeurd worden. Dat paard dat volgens jouw met winst verkocht moest worden, ondanks zijn ataxie, wat ook in het rapport van de DA staat en dat nu voor je neus te koop staat met idd winst, maar die winst gaat je neus voorbij.
Nou Tineke, je verkoopt kennelijk slachtpaarden voor sportpaarden. TS er klopt toch geen reed van dit verhaal, dat voel je zelf toch ook wel aan. Ik overigens denk dat je een verwend nestje bent dat maar hoeft te kikken en het volgende paardje staat al weer voor je klaar. Niemand gaat duzende euros op de pof kopen. Geen handelaar die dat accepteerd. Handje contantje.
Je verhaal rammelt, probeer het nog eens.
Ik overigens vind het een enorm mooi en leuk paard en die fotoos zijn heel leuk, zie er niets aan. Misschien is er ook niets aan en wilde je het paard gewoon kwijt en heeft ze je dat bedrag geboden en heb je dat ook gekregen, maar nu zie je een representatief paard dat netjes gereden wordt.

Marijkeeee schreef:Zo heey wat een vaag verhaal
Om wie gaat het nu om XlucienneX of die andere, jah sorry hoor maar wat heeft dit nouh voor zin.
En inderdaad het paard ziet er niet gevaarlijk uit iop de foto.
Maar nog iets denk niet dat Tineke dit zou flikken want zo ken ik haar niet, niet persoonlijk. Ach het zal allemaal wel
We horen wel wat er gebeurt.
XlucienneX schreef:het is de slager die dit flikt

shan schreef:Maar waar maak je je nou eigenlijk zo druk om, je wilde hem blijkbaar zelf ook doorverkopen, toen kon het je niet schelen als iemand anders er z'n nek mee ging breken.
Nu hij op marktplaats te koop staat is opeens holland in last.
weet je wat ik denk?
Dat je de pest in hebt dat je er maar €600 voor gebeurd hebt terwijl ze er nu 2250 voor vragen.