dierengesprekken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:12

Monique van Parcival zat eerst op 15 euro, maar werd zo overspoeld met mailtjes dat ze voor dik 1,5mnd aan wachttijd opliep. Daarom heeft ze het tarief verdubbeld. Beetje jammer dat ik net een week 'te laat' was, maar ze is goed en ik heb hulp nodig. Dan betaal je dat gewoon.
30 euro vind ik trouwens wel een max.

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:16

nancy deed het echt heel goed en kostte maar 5 euro.

ik zou het ook graag willen leren, lijkt me zo mooi.
maar dan moet ik naar een cursus per se.. dat is lastig.
zijn er ook boeken over??

liefs

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:25

Tja moeilijke vind ik dan dat ik van Monique al zoveel gezien heb aan verhalen dat ik weet dat ze er wat uit zou moeten kunnen halen. Bij andere mensen is het dan weer een gok...

Milo, zoiets kun je niet leren uit een boek. Heb je echt hulp bij nodig om at te ontwikkelen.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 14-12-05 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:27

van Monique heb ik nu ook heel veel goeds gezien, nouja van mn vriend en zn moeder weet ik ook dat ze het goed kunnen, dus verder zoek ik ook niet

Sweetselina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:34

Ik laat mijn paardje ook "lezen" en dan bij Gerda.
Mijn moeder laat een hond "lezen" bij Gerda en mijn zus (wreckh) heeft het al gedaan bij Gerda.
Bij haar klonk het heel goed en daarom hebben wij ook voor haar gekozen.
Ik heb mijn paardje te koop staan omdat het niet lekker loopt tussen ons.
Wil ons samen nog een kans geven en daarom wil ik dit gesprek graag.

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:57

Ik heb ook een gesprek laten doen met een manegepaard. De antwoorden die ik kreeg twijfelde ik wel heel even over. Maar uiteindelijk had ik toch wel van: ey, da klopt eigenlijk wel..
Ik zoek eigenlijk iemand die met dieren praat en die dus ook echt goed is. En die niet zo duur is Iemand idee of adres?

stefanietjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:58

Alytuiere schreef:
van Monique heb ik nu ook heel veel goeds gezien, nouja van mn vriend en zn moeder weet ik ook dat ze het goed kunnen, dus verder zoek ik ook niet

welke monique bedoel je? Wat is haar site?

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:59

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:01

stefanietjuh schreef:
Ik heb ook een gesprek laten doen met een manegepaard. De antwoorden die ik kreeg twijfelde ik wel heel even over. Maar uiteindelijk had ik toch wel van: ey, da klopt eigenlijk wel..
Ik zoek eigenlijk iemand die met dieren praat en die dus ook echt goed is. En die niet zo duur is Iemand idee of adres?

gaat het om een eigen paard? Zo nee, heb je toestemming van de eigenaar? dan weet ik wel iemand: 20 euries, als er niets uitkomt hoef je niet te betalen

stefanietjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:21

Gaat om een manegepaard en neeh, heb nog geen toestemming. Nog niet gevragen namelijk.

Ukster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:28

wie was nou diegene die het voor 5 euro deed of 7.50? maar ook goed was

want dan zou ik het eerst bij zo iemand willen laten doen, en dan bij een duurdere.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 00:12

Het probleem bij mij is, ik heb zoveel dieren (4 paarden en 2 honden) waarvan ik allemaal iets wil weten dat ik niet weet waar ik moet beginnen. En dan wordt het gewoon te duur.

carola1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 00:22

toen ik een aanvraag deed voor een gesprek heb ik daarbij vermeld dat ik meerdere dieren had en daar zou ze dan wel "een speciaal prijsje voor maken"

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 11:34

Desiree schreef:
Het probleem bij mij is, ik heb zoveel dieren (4 paarden en 2 honden) waarvan ik allemaal iets wil weten dat ik niet weet waar ik moet beginnen. En dan wordt het gewoon te duur.

mijn vriend doet bij meerdere dieren vaak dat de eerste 20 euro is en de rest 15, maar dat was bij mensen met 2 of 3 dieren. Denk dat hij bij nog meer dieren het nog wel goedkoper wil doen Zeker paarden en honden, katten verwijst hij meestal door naar iemand anders

Welshcob

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:27

Ik wil ook heel graag een paardengesprek. Alleen vind ik €25 of €20 erg veel. Weten jullie iemand op bokt die het voor €10 ofzo doet en ook echt betrouwbaar is?

_Dunja_

Re: dierengesprekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:29

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 22:32

regine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 23:15

Ook ik heb het laten doen, beetje sceptisch was ik uiteraard, maar ik dacht wat kan het kwaad, misschien lees ik wat leuks.
Ook ik had niks verteld en er kwamen dingen die ze niet kon weten. Nou ik heb met kippevel gelezen. Echt eigen dingen tussen Cap en mij en mijn vriend. Zoals;
dat ze niet snapt als mensen met de armen zwaaien, dat doen we soms wel eens expres nog een keer als ze van een beweging schrikt, dat ze in draad had gezeten, ze heeft idd litteken van vroeger, dat ze gek op veulens is, ze kijkt ze helemaal na als ze uit de wei gehaald worden, dat ze erg terughoudend is naar vreemden maar toch ook heel nieuwsgierig, klopt als een bus, dat ze vroeger door veel jonge en verschillende mensen is gereden, klopt stond op een manege, dat ze moeilijk te rijden is, vroeger helemaal, klopt ook als een bus.
Zo wel meer dingen, ik kan het niet bevatten maar ze wist alles goed!
Ongelooflijk gewoon echt, hoe ze die dingen wist ik snap het niet. En ik ben ook echt geen zweverig typje.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 01:04

Ik heb het ook laten doen door een bokker
Heb er heel veel baat bij
Omdat ik met mijn verzorgpaard problemen had,we wisten niet wat hij heeft!
En dankzij dat gesprek wist ik dat hij pijn had aan zijn achterhand en zo konden we de beste behandeling doen en sindsdien zijn de problemen weg
Ook begrijp ik hem nu meer,ik weet meer over zijn verleden en ik heb vele tranen gelaten omdat het zo'n ellendig verleden was maar nu kan ik hem beter inschatten,begrijp ik hem beter en zo is onze band versterkt

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 19:39

Ik kom even reclame maken voor onze forum. Mochten jullie bij ons daar een gesprek aanvragen kost het 5 euro en die 5 euro gaat naar het WSPA

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:35

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:36

Ah, nu doet ie het

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:04

viewtopic.php?f=2&t=528508&hilit=

ik wist niks van dit topic terwijl ik toch eerst zopcht voordat ik dit topic opende, maar misschien kunnen jullie er in meedoen?
Niet verplicht hoor

Ik zie het wel.

groetjes