Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
/
) eigenlijk.
. Ik heb nl. ervaring met een Barefoot. Nou ja, laten we zeggen dat m'n paard en ik kennis gemaakt hebben.

) waardoor de inlages flinterdun geworden waren en niet meer goed werkten.
En volgens hun is hij er zeer waarschijnlijk morgen. pmarena schreef:Zaten de inlages er wel in dan , in het dekje ?
Juist de inlages maken de stukken naast de ruggegraat dikker , het bont zelf maakt geen flaus aus
Heel af en toe komt het voor dat een tester de inlages eruit haalt om de pad te wassen , en vervolgens vergeet ze er weer in terug te stoppen. Ook een keer dat de pad met inlages en al gewassen was (tester werkte in een wasserij o.i.d.) waardoor de inlages flinterdun geworden waren en niet meer goed werkten.
Dat is het risico van van tester naar tester laten sturen , het kan voorkomen dat iemand dan een dekje krijgt dat eigenlijk helemaal niet goed werkt.... misschien is dat hier ook het euvel ?
Pad is aan de voorkant te openen om de inlages eruit te halen , inlages moeten minimaal een cm dik zijn nog.
) Daar ben ik zonder meer een voorstander van, maar wat is de richtlijn om te testen; elk paard is anders gebouwd tenslotte. Dus kan er nooit een wetenschappelijk oordeel geveld worden.Citaat:Waarom worden er geen drukmetingen getoond met de barefoot? Men mag toch verwachten dat een zadel wetenschappelijk getest wordt voor het op de markt komt?

, reed er zo mee weg. wyona schreef:de testzadel anouar?

Maar met die lekkere zachte zitting gaat dat helemaal goed komen.