Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sidneylover schreef:Ik vind het allemaal erg raar en ik stond zelf nog wel op het punt om die pad te bestellen, ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Eigenlijk is het wel raar he een pad voor 35 euro inclusief verzenden ? Dan heb je daar toch geen winst op ? Dat is dan ongeveer 30 euro voor een pad

sidneylover schreef:Jah oke maar die nieuwe kleur dekjes zijn echt niet uit een faillisement gekomen denk ik. Die zijn nog maar net in de winkel verkrijgbaar

kwebbel schreef:tjaa ik vrees inderdaad ook het ergste,ik denk niet dat alles op is er stond best wel veel op,maar ik heb nog hoop via een kennis hoorde ik dat je bij de bank ook een terug stornering kan doen???
ik hoop het ik ga morgen gelijk informeren bij de bank }>
kimbalover schreef:Je hoeft toch pas te betalen als het product dat je aanbied boven de 200 euro is?
Dat is bij haar niet het geval dus hoeft ze ook niets te betalen.
marktplaats algemene voorwaarden schreef:Wanneer geldt voor een advertentie het tarief van € 6,-?
Voor de plaatsing van een advertentie geldt een advertentietarief van € 6,- (incl. BTW) in de volgende gevallen:
* In de advertentie biedt u een product of producten aan met een waarde in totaal gelijk aan of meer dan € 200,-.
* De advertentie heeft als doel het zoeken naar een product of producten met een waarde in totaal gelijk aan of meer dan € 200,-.
kwebbel schreef:en wat betreft de betaling van mp ik geloof dat als je verschillenden advertentie plaats met de waarde onder de 200 dat je dan geen 6 euro hoeft te betalen heb zelf ook wel eens diverse advertentie gehad met een totale waarde van meer dan 200 en hoefde ook niks te betalen