My outletstore Leeuwarden: Anky pads 35 euro incl.-bekend?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sempre

Re: My outletstore Leeuwarden: Anky pads 35 euro incl.-beken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 15:07

het staat al eerder in het topic hoor de link

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 15:07

pagina 3 staat het

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:21

ja ik weet het nu bijna wel zeker dat dit een oplichters is want al haar advertenties zijn van mp verdwenen

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:29

verrek hey, inderdaad, alle advertenties zijn weg, ohhh wat erg, maar ja blijf positief, misschien heeft ze ze eraf gehaald omdat ze allemaal op zijn.......

tja moet toch wat verzinnen, maar vrees het ergste

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:33

tjaa ik vrees inderdaad ook het ergste,ik denk niet dat alles op is er stond best wel veel op,maar ik heb nog hoop via een kennis hoorde ik dat je bij de bank ook een terug stornering kan doen???
ik hoop het ik ga morgen gelijk informeren bij de bank }>

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:44

Ik vind het allemaal erg raar en ik stond zelf nog wel op het punt om die pad te bestellen, ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Eigenlijk is het wel raar he een pad voor 35 euro inclusief verzenden ? Dan heb je daar toch geen winst op ? Dat is dan ongeveer 30 euro voor een pad

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:51

sidneylover schreef:
Ik vind het allemaal erg raar en ik stond zelf nog wel op het punt om die pad te bestellen, ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Eigenlijk is het wel raar he een pad voor 35 euro inclusief verzenden ? Dan heb je daar toch geen winst op ? Dat is dan ongeveer 30 euro voor een pad

Natuurlijk kun je wel winst hebben dan... als je ze cvoor 10 euro hebt ingekocht zelfs dikke winst! Als het echt is komen ze uit een faillisement, wat dus gelijk staat aan erg goedkoop.

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:00

Jah oke maar die nieuwe kleur dekjes zijn echt niet uit een faillisement gekomen denk ik. Die zijn nog maar net in de winkel verkrijgbaar

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:27

he balen dat die advertenties weg zijn
ben benieuwd dan of Furby die pad krijgt deze week

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:28

sidneylover schreef:
Jah oke maar die nieuwe kleur dekjes zijn echt niet uit een faillisement gekomen denk ik. Die zijn nog maar net in de winkel verkrijgbaar

ik heb geen nieuwe kleuren gezien voor €35?
alleen de 'oude' kleurtjes..

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:42

kwebbel schreef:
tjaa ik vrees inderdaad ook het ergste,ik denk niet dat alles op is er stond best wel veel op,maar ik heb nog hoop via een kennis hoorde ik dat je bij de bank ook een terug stornering kan doen???
ik hoop het ik ga morgen gelijk informeren bij de bank }>

Helaas dat is niet mogelijk alleen als een bedrijf of instantie het van jouw rekening heeft geincasseerd kan je het bedrag laten storneren en niet als je de boeking zelf hebt gedaan.

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:45

Marrepar: Toen ik de advertentie zag staan ging het over de nieuwe anky kleuren.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:48

ZE had de NIEUWSTE collectei voor 45 euro, en verder een kleur voor 32,50 en de rest was 35 euro, maar erg vaag dat alle advertenties van marktplaats zijn verdwenen, waardeloos ook dat je bij marktplaats niet meer op provincie kunt zoeken, dan hadden we misschien nog iets makkelijker kunnen zoeken

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 18:51

Ik denk zelfs dat marktplaats ze zelf heeft verwijderd! Ze hadden immers al gewaarschuwd voor oplichterij, en nu zullen ze wel de volgende stap hebben genomen, nu er voldoende bewijs is!

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:57

Ik heb toch echt de nieuwe kleuren voor 35 euro gezien.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:42

Ik vind het trouwens wel allemaal een beetje vervelend worden, er word namelijk nu steeds op martkplaats gewaarschuwd voor mensen die ankypads verkopen voor 30 euro enz enz,

nu verkoop ik de anky look a like pads, zijn dus precies hetzelfde als de anky behalve zonder logo,

in de advertentie op marktplaats waarvoor ze waarschuwen voor mensen die ankypads verkopen voor 30 euro,

ik verkoop de look a likes voor 30 euro, maar IK lever wel altijd uit, gelijk als het geld binnen is gaat het op de post, zo doe ik het al 6 jaar, en heb nog nooit problemen gehad,

Heb dus wel een beejte nu het idee dat mensen die die waarschuwing lezen kunnen denken dat Ik diegene ben, want het lijkt er allemaal op.

ik heb ook GEEN vast telefoonnummer meer, want heb internet via de kabel en ben altijd of weg of op het paard dus heb fijn een mobile omdat je die pveral mee kunt nemen.

dus het klopt niet altijd dat mensen zonder vaste telefoon niet te vertrouwen zijn.

Moest het effe kwijt want vind het wel een beetje s.h.i.t zo.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:55

kimbalover schreef:
Je hoeft toch pas te betalen als het product dat je aanbied boven de 200 euro is?
Dat is bij haar niet het geval dus hoeft ze ook niets te betalen.

marktplaats algemene voorwaarden schreef:
Wanneer geldt voor een advertentie het tarief van € 6,-?
Voor de plaatsing van een advertentie geldt een advertentietarief van € 6,- (incl. BTW) in de volgende gevallen:

* In de advertentie biedt u een product of producten aan met een waarde in totaal gelijk aan of meer dan € 200,-.
* De advertentie heeft als doel het zoeken naar een product of producten met een waarde in totaal gelijk aan of meer dan € 200,-.

dus als het totaal van je aangeboden produkten meer is als 200 euro...
210 theelepels a 1 euro per advertentie kost ook 6 euro

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:23

Gatsie, wat sneu, ik hoop iig dat de mensen die hebben betaald, wel hun dekje krijgen!

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:57

ik heb contact met mensen gehad die zelfs drie dekjes hadden besteld en betaald en ook niks hebben ontvangen ik begin het echt somber in te zien

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:00

en wat betreft de betaling van mp ik geloof dat als je verschillenden advertentie plaats met de waarde onder de 200 dat je dan geen 6 euro hoeft te betalen heb zelf ook wel eens diverse advertentie gehad met een totale waarde van meer dan 200 en hoefde ook niks te betalen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:01

dat klopt.

Maar kunnen degene die betaald hebben en niks ontvangen niet hun geld terug laten storten???
Dat kan normaal binnen een maand

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:04

kwebbel schreef:
en wat betreft de betaling van mp ik geloof dat als je verschillenden advertentie plaats met de waarde onder de 200 dat je dan geen 6 euro hoeft te betalen heb zelf ook wel eens diverse advertentie gehad met een totale waarde van meer dan 200 en hoefde ook niks te betalen

Dat is wat ik ook bedoelde

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:06

oke dan

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:06

ik dacht ook dat ik het terug kon halen maar dat schijnt dus alleen als je iemand een machtiging hebt gegeven voor incasso

Yoppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:16

Ik heb ook een bestelling gedaan en betaald op 4 september tot die tijd altijd gelijk bericht na het moment van betaling niets meer vernomen. Lees hier wel dat sommige nog wel mail hebben ontvangen van haar op of rond 9 september toch vreemd. Ik had de mountain horse schoenen besteld voor € 75,- euro nooit meer iets vernomen of bevestigd dat het geld binnen is gekomen. Tot op de dag van vandaag reageert ze niet!.

Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben? werkt er toevallig niet iemand bij de ABN AMRO bank en kan die gene dan niet even kijken welke adres gegeven er bij het banknummer horen? Mag misschien niet maar zou wel een boel oplossen.

Ik baal enorm van deze actie!!! Ik heb een melding gedaan bij marktplaats ik hoop dat iets voor ons kunnen gaan betekenen.

Groeten Manuela