Maarja zo zie je maar; weer een andere ervaring
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maarja zo zie je maar; weer een andere ervaring
. maartje88 schreef:Wij hebben vroeger bij ons op stal een stuk of 6 stagiaires van Deurne gehad en er zat 1 goede bij en die is na haar stage gestopt met Deurne en bij ons op stal komen werken. Haar ervaring met Deurne was niet echt goed, de paarden kregen in die tijd (en dan praat ik over een jaar of 5 geleden) 1x per dag 1 plakje hooi, zij smokkelde regelmatig hooi mee onder het stro (en al haar vriendinnen deden hetzelfde) en als je te vaak betrapt werd moest je een weekend binnenblijven. Nou ik kan je wel vertellen dat ze erg veel weekenden binnen is geweest om te zorgen dat haar paard op gewicht bleef.
Dus de verhalen van Inib, Konsalik en Ellebel kloppen wel degelijk, het kan natuurlijk zijn dat het er inmiddels anders aan toe gaat in Deurne maar ik geloof niet dat ik er een paard heen zou sturen.
Ik zou toch proberen naar Warendorf te gaan, het niveau van rijden ligt veel hoger, je komt veel makkelijker aan een stageplaats omdat Warendorf een erg goede naam heeft, de paarden worden er super verzorgd, de kans op een goede baan na je opleiding is vele malen groter en het is er heel gezellig, niemand doet uit de hoogte en iedereen is gelijk echt een aanrader.
.
Natuurkunde, Wiskunde en Scheikunde zijn niet bepaald mijn sterkste vakken
)
maartje88 schreef:@paardje: Ja als je op Warendorf zit mag je ook stage lopen in Nederland
Thanks, dat is mooi... 

gelukkig maar! Sandra15 schreef:bakstertje schreef:
nou ik heb nergens gelezen dat je niet hard hoefd te werken bij deurne..
maar ik wil niet veel zeggen.. ik loop stage bij een bakker.. nou en dan loop ik met kest en nieuwjaar van 4 uur 's ochtends tot half 6 's middags..
Maar nu on-topic.. Waarom, mogen de mensen met haflingers, fjorden, tinkers hier niet voor hun pony omkomen.. jullie komen nu echt zo op mij over dat jullie je te goed vinden voor haflingers en fjorden en tinkers..
en trouwens heb toen genoeg gezien met die documentaire over deurne op tv.. ik wou altijd al naar deurne maar er lag een beetje stro op de grond.. en dat meisje werd heelmaal uitgescholden.. nou zo hoor je niet met mensen om te gaan..
Kijk daar komt het weer: ik heb ergens gelezen.. Denk je dat al die roddels in de Prive over die celebs waar zijn? Nee sensatie heet zoietsDenk jij dat alle verhalen die je leest waar zijn over Deurne? Lijkt me niet.. De pers vind het toch geweldig om allemaal dingen te schrijven waar de helft maar van klopt.. En zeggen wij dat hun niet voor hun pony's mogen opkomen?! Wij worden hij juist afgezeikt omdat wij kwpn'ers zoals hun genoemd *perfecte paarden* hebben.. Maar ik heb net al gezegd geen zin meer in deze discussie
Iedereen zijn eigen mening en beeld van Deurne!
echt veel voer krijgen ze!