Het is 30 graden wat ga jij doen met je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: Het is 30 graden wat ga jij doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:49

Citaat:
Als je intensief wedstrijden rijdt, dan pak je hem sneller dan dat je voor de lol rijdt.

ik mag toch hopen dat je die wedstrijden ook voor je lol rijdt???

Waarvoor doe je het anders?

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:52

Nou niet voor de lol, ik doe niets voor de lol met m'n pony, dat vind ik sneu. Ik doe alles voor m'n Plezier Tong uitsteken Dat klinkt egoistisch dat ik het voor mijn eigen plezier doe, maa rik zorg heus wel voor m'n pony want ik heb plezier als mn pony plezier heeft dus ik zorg heus wel dat hij het niet te zwaar krijgt.

en wat betreft de wedstrijden voor het plezier, ik werk er serieus aan en vind het geen lolletje, maar uiteindelijk heb ik er plezier aan als het goed gaat met de wedstrijden. Ik doe het niet voor geld of wattan ook.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:24

Zo, morgen is het zover, ik ga Bas uit zn jas helpen!
Gister was het stikbenauwd en heb ik hem even afgespoten met de tuinslang, even afkoelen met die hap.
Vandaag was ik er niet, was wat minder warm dan gister maar nog steeds benauwd, helemaal voor een pony met winterjas aan...
Krijg ik een smsje van mn verzorgstertje dat ze Bas heeft laten springen vandaag... Scheve mond weet niet of ik daar zo blij mee ben... arme Bas, staat te zweten op het land, moet ie ook nog springen Ach gut

Nouja, morgenochtend scheerapparaat halen en dr af met die handel, verzorgstertje even vertellen dat ze beter niet weer met dit weer een wintervachtknol kan laten springen Clown ( ze moet ook nog veel leren, dus ik neem het haar niet zwaar kwalijk )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:44

ik hbe gister overdag de pony´s binnen laten staan, om 8 uur buiten gezet en om half 10 gaan rijden. van daag weer binne laten staan. om 5 uur ben ik met de kleinste onder de tuinsproeier gaan staan in de voortuin Clown zag er best penny uit...maar wel lekker fris...en nu ga ik weer rijden

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 11:33

heb gisterochtend om 7 uur paardgereden, het was toen al best warm. Heb een half uurtje gereden, toen was het paard helemaal nat dus lekker half uurtje gestapt en de benen afgespoten en op het land gezet.

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 11:45

mijn pony blijft gewoon op het land hoor, met zulk weer.. ze hebben geen schaduw in de wei, en gaan ook niet naar binnen overdag (waar het bovedien toch nog veel warmer is) het enige wat ik doe met haar is even de slang erover, in de schaduw opdrogen en weer in het land.. en zonnebrand op dr neus Clown

ze heeft ook een best lichte kleur, en ze voelt dan ook helemaal niet extreem warm aan ofzo Lachen

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 14:16

Met zo super warm weer, en dan ook dat het ' s avonds niet afkoeld, ga ik niet rijden...pfff, veels te warm. het liefst zou ik 's morgens vroeg willen rijden, dan is het nog wel te doen, maar ik moet om 6 uur beginnen met werken, dus geen tijd dan.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 14:44

ik heb om 10.45 tot 11.30 les gehad ... was best wel vermoeiend .. maar ik heb het gehaalt .. daarna nog geklust op de weide en stront geschept ..

Fico_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 18:00

Als het zo heet is ga ik lkkr in weiland rijden vooral veel stappen ... Gewoon even genieten van het weer.... en daarna lekker douchen met je paard

En bij me speelse shetje ga ik eerst kei hard door de wei rennen en met hem spelen vervolgens bek af met z'n 2tjes in het zonnetje gaan liggen daarna lekker wassen (met shampo) en dan zorgt me shetje er toch wel voor dat ik ook helemaal onder de shampo zit!!

Wat ik wel eens doe bij vriendin ..... met bikini op het paard.... zet de sproeier aan .... of.. ga ergens lekker zwemmen met je pony
Proberen een heerlijke ijs-slobber te maken :p !!!

Oftewel have fun met dat weer

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:01

Ehm, ik heb vrijdag om 6 uur gewoon een parcours gesprongen op een wedstrijd. Daarna lekker afgesponst en lekker een poosje laten grazen voordat ik om 7 uur dressuur moest rijden....

lisjuhandty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:58

ik ga gwoon trainen alleen niet zolang een half uurtje ofzow dan stap ik buiten over het pad uit en spuit ik em af en mag die op de wei

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 14:30

Toen het zo heet was moest ik gewoon werken, dus mijn paard ook Ben ook nog op concours geweest, ach het is niet anders, en als het paard in goede conditie is kan ie dat wel aan.